Litt vanskelig, men har en liten følelse på at det er en guttEr nuben synlig her? (13+3)
Vis vedlegget 452230

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt vanskelig, men har en liten følelse på at det er en guttEr nuben synlig her? (13+3)
Vis vedlegget 452230
Oj det er moro!! Har i utgangspunktet trodd at hun får en gutt (venninne). Blir veldig spennende å seLitt vanskelig, men har en liten følelse på at det er en gutt![]()
Ja, du må si i fra når du vetOj det er moro!! Har i utgangspunktet trodd at hun får en gutt (venninne). Blir veldig spennende å se
Veldig moro! Det skal jeg absoluttJa, du må si i fra når du vetSyntes det minner litt om sønnen min.
Hei igjen! I dag var jeg på ny UL 15+3. gynekologen var veldig erfaren og sa først at det så ut som gutt, men så ble han veldig usikker. Holdt på kjempelenge i mange ulike vinkler og sa han trodde han så en klitoris og to kjønnslepper, men så ble han usikker igjen. Sa at han var usikker da penis i uke 15 er gjerne litt liten og klitoris stor. Landet på at han trodde at det var jente da han ikke så noe pung og han trodde igjen da han frøys bildet at han så klitoris og to kjønnslepper.Fordi kjønnsorganet er likt hos begge kjønn i frontal frem til uke 14. Skrev det litt lenger opp![]()
Jeg tipper gutt11+6 Nuben er veldig tydelig . Hva tror dere ?
Ps
Vi vet ikke kjønn .
Har du noen nye bilder?Hei igjen! I dag var jeg på ny UL 15+3. gynekologen var veldig erfaren og sa først at det så ut som gutt, men så ble han veldig usikker. Holdt på kjempelenge i mange ulike vinkler og sa han trodde han så en klitoris og to kjønnslepper, men så ble han usikker igjen. Sa at han var usikker da penis i uke 15 er gjerne litt liten og klitoris stor. Landet på at han trodde at det var jente da han ikke så noe pung og han trodde igjen da han frøys bildet at han så klitoris og to kjønnslepper.
Hva tror du om dette?
Nei! Dessverre!Har du noen nye bilder?![]()
Spennende , har ikke født enda . De fleste tipper gutt på mage formen .Jeg tipper gutt
Kan det være en guttenub i siste bildet der? Ikke helt sikker, og tror vinkelen er litt gal. Fikk du noen indikasjon?Hei! Noen som ser kjønnet her?![]()
Kan det være en guttenub i siste bildet der? Ikke helt sikker, og tror vinkelen er litt gal. Fikk du noen indikasjon?
Jordmor ville ikke konkludere kjønn enda da hun syns det var vanskelig å semen dør av nysgjerrighet
Har ikke helt skjønt meg på nub teorien, men mulig man ikke får sett på disse bildene. Det siste bilde var kanskje det beste, men ikke sikkert det holder heller
Gutt12+6, noen som vil gjette?![]()
det ble jenteJeg tipper gutt
Gratulererdet ble jente![]()
Gutt12+6, noen som vil gjette?![]()