NUB Theory

Jeg kan ikke se noen nub selv, men kanskje dere ser noe jeg ikke ser? 13+0

IMG_7260.jpeg
IMG_7261.jpeg
IMG_7262.jpeg
IMG_7263.jpeg

Tipper det her er en liten jente, blir spennede å se på OUL :)
Spennende!! Har to jenter fra før, så er nesten redd for at det skal være en gutt. Det kan jeg jo ikke :hilarious: bestilt time til ultralyd for å se kjønn på torsdag:shy: (14+0)

Spennende!! Har to jenter fra før, så er nesten redd for at det skal være en gutt. Det kan jeg jo ikke :hilarious: bestilt time til ultralyd for å se kjønn på torsdag:shy: (14+0)
Må kjøpe alt nytt da.. Eller så er jo noen gutter også glad i Rosa :laughing002 :Heartred

Hahaha ja! Blir en feminin lillebror :cool: samtidig takker jeg ikke nei til å få kjøpe litt nye klær da:shy:
Hadde vært artig med en lillebror :Heartblue Men, ja skjønner at det er best med en jente. Er sånn her også nå, heller en gutt til en jente pga alt vi har etter lillebror, men blir det jente så er jo det kjempe stas det å :love7

Hadde vært artig med en lillebror :Heartblue Men, ja skjønner at det er best med en jente. Er sånn her også nå, heller en gutt til en jente pga alt vi har etter lillebror, men blir det jente så er jo det kjempe stas det å :love7
Blir heldigvis fint uansett!! :Heartred

Back
Topp