JenteNoen som vil tippe her? 13+6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. jente?Noen som vil tippe her? 13+6.
Tipper det her er en liten jente, blir spennede å se på OULJeg kan ikke se noen nub selv, men kanskje dere ser noe jeg ikke ser? 13+0
Vis vedlegget 454422
Vis vedlegget 454423
Vis vedlegget 454424
Vis vedlegget 454425
Spennende!! Har to jenter fra før, så er nesten redd for at det skal være en gutt. Det kan jeg jo ikkeTipper det her er en liten jente, blir spennede å se på OUL![]()
Må kjøpe alt nytt da.. Eller så er jo noen gutter også glad i RosaSpennende!! Har to jenter fra før, så er nesten redd for at det skal være en gutt. Det kan jeg jo ikkebestilt time til ultralyd for å se kjønn på torsdag
(14+0)
Hahaha ja! Blir en feminin lillebrorMå kjøpe alt nytt da.. Eller så er jo noen gutter også glad i Rosa![]()
![]()
Dessverre ingen synlig NUB her :/Jeg kan ikke se noen nub selv, men kanskje dere ser noe jeg ikke ser? 13+0
Vis vedlegget 454422
Vis vedlegget 454423
Vis vedlegget 454424
Vis vedlegget 454425
Hadde vært artig med en lillebrorHahaha ja! Blir en feminin lillebrorsamtidig takker jeg ikke nei til å få kjøpe litt nye klær da
![]()
Blir heldigvis fint uansett!!Hadde vært artig med en lillebrorMen, ja skjønner at det er best med en jente. Er sånn her også nå, heller en gutt til en jente pga alt vi har etter lillebror, men blir det jente så er jo det kjempe stas det å
![]()
Det er ingen nub å se her så umulig å tippe dessverreJeg kan ikke se noen nub selv, men kanskje dere ser noe jeg ikke ser? 13+0
Vis vedlegget 454422
Vis vedlegget 454423
Vis vedlegget 454424
Vis vedlegget 454425
jente?Noen som vil gjette? Tatt 12+4.
Vis vedlegget 454647
Jeg tror jenteNye bilder fra nubben i dag, målt til 12+3. Gynekologen trodde gutt, mens en Nub Theory Facebook-gruppe og en venninne som er gynekolog ser jente på bildene og video. Hva ser dere?
Jenta er 2,5 år gammel nåJeg tror jente![]()
Haha ja jeg så det akkurat at den tråden var veldig gammel!!Jenta er 2,5 år gammel nåSå stemmer det. Hehe
Blodprøvene hevder såjente?