Tipper en gutt, likt som sønnen min

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper en gutt, likt som sønnen min
Jordmor var ganske sikker på jente, da hun så de tre strekeneTipper en gutt, likt som sønnen min![]()
Veldig spennendeJordmor var ganske sikker på jente, da hun så de tre strekeneSå blir spennende å se senere da
Nei, innen for den hvite ringen. Det er tissen hennes.
Tipper jente
Synes det ser ut som jente
Ser ut som to lepper og tipper jenteNye bilder fra nubben i dag, målt til 12+3. Gynekologen trodde gutt, mens en Nub Theory Facebook-gruppe og en venninne som er gynekolog ser jente på bildene og video. Hva ser dere?
Det var en jenteSer ut som to lepper og tipper jente![]()
Haha sjekka ikke årstallet der gitt . Uansett spennende å tippe på NUB altså .Det var en jenteHun blir snart to år! Hehe
Enig! Jeg tipper på alle jeg kan!Haha sjekka ikke årstallet der gitt . Uansett spennende å tippe på NUB altså .
Tror ikke man ser noen NUB her dessverre.Noen som vil tippe? 12+5
Vis vedlegget 442884
Om man ser på siste bildet, ser det ut som en guttNoen som vil tippe? 12+5
Vis vedlegget 442884
Det var det jeg syntes jeg så ogsåOm man ser på siste bildet, ser det ut som en gutt![]()
Det ser ut som en gutt, men vanskelig å si 100% ut i fra kun ett bildeVi har i grunn fått høre hva ultralyd teknikeren tenkte ang kjønn og så det nok litt klart selv.
Men hva ser dere?12+6
Ser ut som en guttVi har i grunn fått høre hva ultralyd teknikeren tenkte ang kjønn og så det nok litt klart selv.
Men hva ser dere?12+6
GuttVi har i grunn fått høre hva ultralyd teknikeren tenkte ang kjønn og så det nok litt klart selv.
Men hva ser dere?12+6