Tipper en gutt, likt som sønnen min

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper en gutt, likt som sønnen min

Jordmor var ganske sikker på jente, da hun så de tre strekeneTipper en gutt, likt som sønnen min![]()
Så blir spennende å se senere daVeldig spennendeJordmor var ganske sikker på jente, da hun så de tre strekeneSå blir spennende å se senere da
Du kan prøve å sammenligne. Datteren min til venstre, sønnen min til høyre. Ringet ut tissen hans(liten tapp)for skulle vise en venninne som venter en jente. På henne her ser du de 3 strekkene.Nei, innen for den hvite ringen. Det er tissen hennes.
Tipper jente
Synes det ser ut som jente

Ser ut som to lepper og tipper jenteNye bilder fra nubben i dag, målt til 12+3. Gynekologen trodde gutt, mens en Nub Theory Facebook-gruppe og en venninne som er gynekolog ser jente på bildene og video. Hva ser dere?
Det var en jenteSer ut som to lepper og tipper jente![]()
Haha sjekka ikke årstallet der gitt . Uansett spennende å tippe på NUB altså .Det var en jenteHun blir snart to år! Hehe
Enig! Jeg tipper på alle jeg kan!Haha sjekka ikke årstallet der gitt . Uansett spennende å tippe på NUB altså .
Tror ikke man ser noen NUB her dessverre.Noen som vil tippe? 12+5
Vis vedlegget 442884
Om man ser på siste bildet, ser det ut som en guttNoen som vil tippe? 12+5
Vis vedlegget 442884
Det var det jeg syntes jeg så ogsåOm man ser på siste bildet, ser det ut som en gutt![]()

Det ser ut som en gutt, men vanskelig å si 100% ut i fra kun ett bildeVi har i grunn fått høre hva ultralyd teknikeren tenkte ang kjønn og så det nok litt klart selv.
Men hva ser dere?12+6
Ser ut som en guttVi har i grunn fått høre hva ultralyd teknikeren tenkte ang kjønn og så det nok litt klart selv.
Men hva ser dere?12+6
GuttVi har i grunn fått høre hva ultralyd teknikeren tenkte ang kjønn og så det nok litt klart selv.
Men hva ser dere?12+6