Om det jeg ser er nub, tipper jeg jente Men syns kanskje den begynte litt vel langt ut og er derfor usikker på hva jeg ser?Noen som ville gjette? Er bare 12+0, så er veldig tidlig endaVis vedlegget 443631
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om det jeg ser er nub, tipper jeg jente Men syns kanskje den begynte litt vel langt ut og er derfor usikker på hva jeg ser?Noen som ville gjette? Er bare 12+0, så er veldig tidlig endaVis vedlegget 443631
Trodde først at det var nuben, men tenker nå at det kanskje er et bein eller noe.. Her er et annet bilde, vet ikke om man ser noe mer på det.Om det jeg ser er nub, tipper jeg jente Men syns kanskje den begynte litt vel langt ut og er derfor usikker på hva jeg ser?
En venninne som hadde et ganske likt bilde som dette, og hun fikk jente. Syns det ser ut som tydeligere nub her.Trodde først at det var nuben, men tenker nå at det kanskje er et bein eller noe.. Her er et annet bilde, vet ikke om man ser noe mer på det.Vis vedlegget 443646
Dette er en pikeTrodde først at det var nuben, men tenker nå at det kanskje er et bein eller noe.. Her er et annet bilde, vet ikke om man ser noe mer på det.Vis vedlegget 443646
Det var litt for uklare bilder av nub til at det er mulig å konkludere dessverre. <3Noen som ser nub her? Litt dumt at det gule er i veien, men.
Vis vedlegget 444192Vis vedlegget 444193
Okei.Det var litt for uklare bilder av nub til at det er mulig å konkludere dessverre. <3
Tipper jente for gøy!Målt til 11+3, vet det er for tidlig Bare for gøy!
Blir spennende å se!Tipper jente for gøy!
Kan se ut som tidlig gutt, at nuben er i ferd med å reise seg. Men skurrete bilde, så vanskelig å seMålt til 11+3, vet det er for tidlig Bare for gøy!
Interessant! Hvordan kan man se at den er i ferd med å reise seg?Kan se ut som tidlig gutt, at nuben er i ferd med å reise seg. Men skurrete bilde, så vanskelig å se
Tipper også jenteMålt til 11+3, vet det er for tidlig Bare for gøy!
Skal på ultralyd 8. nov, skal legge til bilde da også!Tipper også jente
Hmm.. kanskje den lille oppå er en guttetiss? Du har ikke flere bilder?Vis vedlegget 447245Noen som klarer å se noe her?
Hmm.. tipper jente Så ut som jentenubb, men syns den hadde litt stigning også mot ryggen. Så derfor tipper.