Nei, desverre. Det er eneste bilde som viser underkroppOm det er nubben jeg ser er det jente, men syns den virket å være litt langt opp? Du har ingen flere bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, desverre. Det er eneste bilde som viser underkroppOm det er nubben jeg ser er det jente, men syns den virket å være litt langt opp? Du har ingen flere bilder?
99% sikker på gutt. Spent på oppdateringSer noen noe?
Nei nå måtte jeg ombestemme meg, men tenker det er en gutt. Sammenligner med min sønnTusen takk
Det kan nok stemme at det er lårbein eller noe annet som vises. I hvert fall ingen tydelig vinkel herJeg får vite kjønn i juli, skal prøve å huske å oppdatere. På nubteori- gruppe på face mener de at nubben ikke vises her.
Er nok det Får vente noen uker til, det spiller uansett ungen rolle hvilket kjønn der er, men man blir jo nysgjerrigDet kan nok stemme at det er lårbein eller noe annet som vises. I hvert fall ingen tydelig vinkel her
Ja, enig. Blir utrolig nysgjerrig når det nærmer seg å få viteEr nok det Får vente noen uker til, det spiller uansett ungen rolle hvilket kjønn der er, men man blir jo nysgjerrig
Er alltid morsomt å gjette. Så blir spennende å se, ikke lenge igjen Jeg skal på UL 18 juli, da er jeg 11+6 håper alt er bra. Da blir det morsomt med NUB gjetting.Jeg får vite kjønn i juli, skal prøve å huske å oppdatere. På nubteori- gruppe på face mener de at nubben ikke vises her.
Litt vanskelig, men tipper jenteNoen som vil gjette? Her var jeg 12+1. er 14+5 nå
Vis vedlegget 438643
Synes det ser ut som gutt!Noen som vil gjette? Her var jeg 12+1. er 14+5 nå
Vis vedlegget 438643
Veldig vanskelig å si hva man ser. Har du flere bilder?Er nuben synlig her?
Veldig vanskelig å si hva man ser. Har du flere bilder?
Nesten umulig og se dessverre, men vil tipe jente.Noen som ser noe her? (13+0)
Vis vedlegget 440749
Var det jeg tippet selv også (venninne)Nesten umulig og se dessverre, men vil tipe jente.