Nei, desverre. Det er eneste bilde som viser underkroppOm det er nubben jeg ser er det jente, men syns den virket å være litt langt opp? Du har ingen flere bilder?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, desverre. Det er eneste bilde som viser underkroppOm det er nubben jeg ser er det jente, men syns den virket å være litt langt opp? Du har ingen flere bilder?
99% sikker på gutt. Spent på oppdateringSer noen noe?
Nei nå måtte jeg ombestemme meg, men tenker det er en gutt. Sammenligner med min sønnTusen takk![]()
Det kan nok stemme at det er lårbein eller noe annet som vises. I hvert fall ingen tydelig vinkel herJeg får vite kjønn i juli, skal prøve å huske å oppdatere. På nubteori- gruppe på face mener de at nubben ikke vises her.
Er nok detDet kan nok stemme at det er lårbein eller noe annet som vises. I hvert fall ingen tydelig vinkel her![]()
Ja, enig. Blir utrolig nysgjerrig når det nærmer seg å få viteEr nok detFår vente noen uker til, det spiller uansett ungen rolle hvilket kjønn der er, men man blir jo nysgjerrig
![]()
Er alltid morsomt å gjette. Så blir spennende å se, ikke lenge igjenJeg får vite kjønn i juli, skal prøve å huske å oppdatere. På nubteori- gruppe på face mener de at nubben ikke vises her.
Litt vanskelig, men tipper jenteNoen som vil gjette? Her var jeg 12+1. er 14+5 nå
Vis vedlegget 438643
Synes det ser ut som gutt!Noen som vil gjette? Her var jeg 12+1. er 14+5 nå
Vis vedlegget 438643
Veldig vanskelig å si hva man ser. Har du flere bilder?Er nuben synlig her?![]()
Veldig vanskelig å si hva man ser. Har du flere bilder?
Nesten umulig og se dessverre, men vil tipe jente.Noen som ser noe her? (13+0)
Vis vedlegget 440749
Var det jeg tippet selv også (venninne)Nesten umulig og se dessverre, men vil tipe jente.