Her er det ikke fanget noe særlig av nuben. Om jeg ser riktig på bildet nr. 1, kan det se ut som ei jente!Noen som vil gjette? 13+2
Fikk du flere bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ikke fanget noe særlig av nuben. Om jeg ser riktig på bildet nr. 1, kan det se ut som ei jente!Noen som vil gjette? 13+2
Nei, ikke av kroppen. Lille flippet mye rundt, så ble mest bilder av hode og rygg, og ellers lå den med beina i kryss, så er bare bilde nr 1 som kan fungere som NUB-indikasjon tror jeg Aktiv krabat!Her er det ikke fanget noe særlig av nuben. Om jeg ser riktig på bildet nr. 1, kan det se ut som ei jente!
Fikk du flere bilder?
Jente, men ut fra skull theoryDette må vel være en gutt ?
Ser ut som to jenter! Litt vanskelig med bilde nr. 2, kanskje du har flere bilder? Hvilken uke ble disse tatt?Tvillingene til søstera mi.. hva tror dere her? Er nuben den lyse dingsen eller kan det være noe annet?
Har ikke flere bilder dessverre. De er tatt i uke 12+4Ser ut som to jenter! Litt vanskelig med bilde nr. 2, kanskje du har flere bilder? Hvilken uke ble disse tatt?
Spennende Noen uker igjen så får jeg vel svarJente, men ut fra skull theory
To jenterTvillingene til søstera mi.. hva tror dere her? Er nuben den lyse dingsen eller kan det være noe annet?
Hvis det er nubben jeg ser, så er det jenteNoen som vil gjette? Bilde tatt 12+2 Vis vedlegget 426037
Aner ikke om det er nub eller noe annet, men takk for svar synes jeg så noe stikke ut der nede under ultralyden da, men usikker på hva jeg egentlig så.Hvis det er nubben jeg ser, så er det jente
Ser ut som en gutt for megNoen som vil gjette? Bilde tatt 12+2 Vis vedlegget 426037
Tror ikke det. Hvis det er nubben på det første bildet, tror jeg uansett vinkelen er litt feil. Men tipper jente for gøy
Babyen snurra rundt konstant, er egentlig imponert over at de i det hele tatt fikk tatt et bildeTror ikke det. Hvis det er nubben på det første bildet, tror jeg uansett vinkelen er litt feil. Men tipper jente for gøy
Usikker på Nub, men syns jeg ser en «hamburger» (jente) på det første bildet. Hvor langt er du på vei?Noen som ser noe Nub her?
Var 11+6 når bildene ble tatt, så er nok litt vanskelig å se. Bare veldig nysgjerrig!Usikker på Nub, men syns jeg ser en «hamburger» (jente) på det første bildet. Hvor langt er du på vei?
Hvor langt påvei er du?Jentenub?