Det er for tidlig å si hva det er. Syns ikke nuben vises godt her. Ser noen tipper jente, men nuben kan reise seg til å bli gutt i enda litt over en uke likevel.
ja
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er for tidlig å si hva det er. Syns ikke nuben vises godt her. Ser noen tipper jente, men nuben kan reise seg til å bli gutt i enda litt over en uke likevel.
Jente. 11+5 kan nubben fremdeles reise seg, men tror jenteNoen som kan se hvilket kjønn dette er? Test uke 11 + 5
Usikker på om det faktisk er nub jeg ser, så derfor gjetter jeg jente basert på det jeg syns ligner på nubNoen som vil gjette på meg? 13+0
Hold oss oppdatertTusen takk for svar, blir spennende å se på OUL 14.12
Dessverre ingen synlig nub på disse bildene. Lykke til med OUL i desemberNoen som vil gjette på meg? 13+0
GratulererEi lita jente gjemte seg i magen
Litt usikker på hva jeg ser her. Hvis det jeg ser på første bilde er en nub, vil jeg heller si jente. Lurer på om strekene på bilde to er navlesnor eller noe annet? Ser ikke et tydelig nub bilde i profil, men jeg er ingen ekspertDette må vel være en gutt ?
Ingen synlig nub her. Har du flere bilder?Dette må vel være en gutt ?
Er uke nub’en den andre på bilde nummer 2Ingen synlig nub her. Har du flere bilder?
Er uke nub’en den andre på bilde nummer 2
Det er ingen synlig/tydelig nub på noen av disse bildene. Hvor mange uker er du på vei?Vis vedlegget 422716Har dette bilde også
12+6 , kan ikke noe om det så bare derfor jeg spørDet er ingen synlig/tydelig nub på noen av disse bildene. Hvor mange uker er du på vei?
Synes ikke jeg ser noe tydelig nub her, men om jeg skal gjette, gjetter jeg på jenteNoen som vil gjette? 13+2
Spennende!Synes ikke jeg ser noe tydelig nub her, men om jeg skal gjette, gjetter jeg på jente