Fasiten får vi trolig i morgen hos Martin på Jessheim! Spennende!
Lykke til i dag Håper du oppdaterer oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fasiten får vi trolig i morgen hos Martin på Jessheim! Spennende!
Tusen takk! Sitter superspent i venteværelse nå. Oppdaterer når jeg er ferdig. Bare å purre om dere ikke hører noeLykke til i dag Håper du oppdaterer oss
Oppdatering:
Martin var 90 % sikker på jente. Godt vi ikke stolte blindt på den forrige gynekologen, kunne blitt en stor overraskelse.
Syns det var tydelig selv også, og så det faktisk før han sa kjønn selv.
Enig. Er 13+0, men ble målt til 13+1.Ja, jeg ville fortsatt sagt jente Spennende. Hvor langt på vei er du nå?
Enig. Er 13+0, men ble målt til 13+1.
Oppdatering:
Martin var 90 % sikker på jente. Godt vi ikke stolte blindt på den forrige gynekologen, kunne blitt en stor overraskelse.
Syns det var tydelig selv også, og så det faktisk før han sa kjønn selv.
Ja, alt annet var veldig fint. Nakkefold på 1,93 mm (bør være under 3), nesebein på plass, alle hjertekamrene etc. Kunne også se at det ikke var noe problemer med ryggmargsbrokk. Utrolig flink lege og veldig stasSå gøy! Alt annet var bra også?
Ingen tvil der, hehe.Tror jeg får gutt.
Enig i at det ikke var så lett å se hva som er Nub på det bildet der. Tipper jente for gøy siden jeg i hvert fall ikke ser en guttenubbNoen som vil prøve seg på min? Fra 13+0. Syns det er så vanskelig å vite hva som er nub’en
Syns ikke her. Har du flere bilder?Noen som kan se noe på min? Dette er uke 12+3, synes det er litt vanskelig å se og litt usikker på om nub’en synes i det hele tatt
Vis vedlegget 380257
Hvis det er nuben jeg ser, så ser det ut som jente. Men ikke 100 % sikkerNoen som klarer å se her?
Alder?Noen som klarer å se her?
11+6Alder?
Ser ut som en jenteNoen som klarer å se her?
Det er for tidlig å si hva det er. Syns ikke nuben vises godt her. Ser noen tipper jente, men nuben kan reise seg til å bli gutt i enda litt over en uke likevel.11+6