Nr 5.

5+6 i dag, og kvalmen var værst den ene kvelden.. har ikke kjent så veldig mye til den nå, og da kommer jo tankene. Men er trøtt, irritabel, ulvehunger, høyere hvilepuls.. og kjenner at det jobbes.
Kanskje jeg slipper unna med mye kvalme denne gang.. har vært 50-50 ..2 svangerskap med mye kvalme, og to med veldig lite.

Neste steg er ultralyd privat 7+1. Nervepirrende.. :happy7 drar alene da mini ikke er i bhg før til høsten.. så mann og mini venter på lekeplass i nærheten :love7
 
Det ble brått bestemt at vi byttet UL timen til i går, og der var det fine mål og et bankende hjerte :Heartred

Helt sjukt at det kan gå så lett og… etter den laaaange veien med forrige, og så dårlige odds. Mannen er så godt som steril. Mirakelbaby :Heartred

IMG_7085.jpeg
 
Last edited:
Det ble bestemt spontant i går at vi byttet UL timen til i går, og der var det fine mål og et bankende hjerte :Heartred

Helt sjukt at det kan gå så lett og… etter den laaaange veien med forrige, og så dårlige odds. Mannen er så godt som steril. Mirakelbaby :Heartred

Vis vedlegget 438555
Du må ikke skrive «spontan» i forbindelse med et ultralyd-bilde, var livredd for spontanabort her ☺️ Haha. Gratulerer så mye ❤️
 
Du må ikke skrive «spontan» i forbindelse med et ultralyd-bilde, var livredd for spontanabort her ☺️ Haha. Gratulerer så mye ❤️

Skal endre det:) takk:HeartredJa, ..tenker jeg bestiller ny om 3 ukers tid.. er for lenge å vente til uke 12
 
7+2 :chicken:

Symptomer
: humørsvingninger, kvalm(særlig etter måltider), svimmel og andpusten, dårlig søvn, tett nese, vondere å amme lillemor.

Termin: 19-22.02

Innkjøp: Ingen ennå

Cravings: Avokado med fetaost, sylteagurk. Ikke såå mye cravings nå.. er mer kvalm.

UL: 8+1, privat. Gruer meg
OTUL med nipt i august.

Svangerskapskontroll: 1.kontroll om 3 dager hos fastlegen.

Har tidligere nevnt at jeg har emetofobi, fobi mot kvalme/oppkast. Så kjenner jeg gruer meg til flytur og ferie med hele gjengen. Når angsten står på som værst hjelper det med ispose av alle ting.. usikker på om jeg får det med inn på flyet? De har kanskje Apotek på flyplassen som selger det:bag:

Hjemme er det greit, har en mann som avlaster meg så godt han kan når kvalmen står på:Heartred vet bare at bevegelse (biltur feks) trigger kvalmen.

Teller ned til UL’en i neste uke.. er alt bra så blir nyheten delt med fler
 
Masse lykke til❤️
 
Back
Topp