Nr 2 som ikke kom

CD 16
Temperaturen går i alle retninger, usikker på om EL har vært. Tempen har vært det eneste sikre jeg har brukt tidligere for å sette el. Kanskje jeg må investere i flere eggløsningstester og fortsette testingen?

CD 19
Og neste dag skøyt tempen farten og vi er herved i dpo land (yey)
Har vært ganske plaget av hodepine, kvalme og oppblåst de siste dagene, men fant ut her inne at det er flere som har brukt letrozol som har de samme symptomene. Har også litt murringer av og på. Ikke noe voldsomme greie, men kjenner litt her og der. Håper det er positiv aktivitet

CD 1

:arghh:

Første runde med letrozol var ikke suksessfull. På slutten fikk jeg skikkelig ømme bryst, noe jeg aldri bruker å ha. Så ble litt satt ut av det, men tydeligvis bare et nytt PMS-symptom å legge til...

Lyset i tunnelen er at vi har fått innkalling til først time for ivf, så mens vi venter på det fortsetter vi med letrozol. Drømmen er jo å klare det før vi kommer til ivf, men virker som om det ikke er mulig :(

CD 1

:arghh:

Første runde med letrozol var ikke suksessfull. På slutten fikk jeg skikkelig ømme bryst, noe jeg aldri bruker å ha. Så ble litt satt ut av det, men tydeligvis bare et nytt PMS-symptom å legge til...

Lyset i tunnelen er at vi har fått innkalling til først time for ivf, så mens vi venter på det fortsetter vi med letrozol. Drømmen er jo å klare det før vi kommer til ivf, men virker som om det ikke er mulig :(
Så utrolig leit at det ikke gikk denne gangen :crybaby2. Skal du ta ny runde med letrozol denne syklusen og? Er det mange pper til time hos ivf? :Heartpink

kanskje det blir godt å komme i gang, og føle at dere får gjort noe aktivt :Heartpink Men jeg skjønner godt"nederlaget" det føles ut som at det ender med IVF:Heartbigred
Har litt splitta følelser ja, men alt vi vil er jo å ha et barn til så da gjør vi det vi må :Heartred

CD 14, 1 DPO?

Positiv el-test på søndag og økning i tempen i dag, så da var nok el I går. Aksjer har blitt lagt så da er det vel bare å krysse fingrene?

Merker at jeg har helt mistet gnisten. Er så lei av prøvingen, og har ikke noe tro på at det skal gå av seg selv. Nå er det bare et tidsfordriv før vi begynner med ivf.

Åå, jeg skjønner så godt at du er lei av prøvingen nå! Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere nå, og hvis ikke at det går fort og dere rekker innsett før sommeren :Heartbigred

CD 19, 6 DPO

Tenkte det hadde vært greit å lage en liten liste over symptomer jeg har opplevd så langt med letrozol. Så jeg har å se tilbake på. Og noe å bruke tiden på mens vi venter.

Første syklus med letrozol:
28 dager, 22.01-18.02. EL CD 14, 04.02(?)

TR:
Startet som forventet. Hadde 5 blødningsdager, med normal mengde. Tok letrozol CD 3 - CD 7. Hadde ingen andre symptomer enn vanlig menssmerter i form av murringer og kramper.

Mellom tr og el hadde jeg en del murringer i livmoren bort imot daglig. Normalt kjenner jeg ikke noe særlig de dagene her.

CD 11 fikk jeg positiv el-test, og det virket som om den pratet med appene mine for de mente el skulle komme CD 12. Men det var ingen tydelige tegn på kroppen og tempen gikk ikke opp. CD 14 fikk jeg sterke kramper, i form av sterke mensenkramper. Og de varte hele dagen. Kan kjenne litt kramper og murringer rundt el, men ikke så mye og så sterke. Og noen dager senere satte FF kryss og el ble flyttet til CD 14.
Ca de siste 4 månedene har jeg ikke merket noe til sånn elslim. Brukte å ha mye av det før, men rundt november forsvant det. Og det var ikke noe mer denne syklusen heller.

Så kom lutealfasen. Two week wait.
Daglig var det murringer, stikkende følelser. Mye aktivitet i livmoren. CD 15-17, 2-4 DPO hadde jeg tre unormale symptomer. Jeg var kvalm, oppblåst og hodepine. Alt gikk litt av og på om hverandre i løpet av de tre dagene, men CD 18 var det over.
10 DPO tok jeg første graviditetstest. Den var blenda. Hadde ingen symptomer, men igjen, sist jeg ble gravid (2021) hadde jeg ingen symptomer før hvert fall ut i uke 6. Neste dag fikk jeg skikkelig ømme pupper. Og alle forventninger gikk opp! Jeg har aldri kjent noe i brystene før tr, så tenkte dette måtte være positivt. Tok en ny test 13 DPO, fremdeles blenda. Og to dager senere kom tr. Så letrozol har gitt meg et nytt pms symptom.

Syklus nr 2:
Startet 19.02 og er i dag 09.03 på CD 19, 6 DPO.
Som forrige syklus (og stort sett alle mine sylkuser) varte tr 5 dager. Tok letrozol CD 3 - CD 7. Så langt har alt vært likt forrige syklus. Daglig etter CD 7 var det murringer og aktivitet i livmoren.

CD 11 fikk jeg igjen positiv el-test. CD 12 hadde jeg litt murringer som normalt og CD 13 steg tempen. Et par dager senere satte FF kryss og el ble registrert på CD 12. Denne syklusen fikk jeg to andre symptomer rundt el. Følsome nipler og oppblåst. Niplene har vært litt av og på følsom siden, men har egentlig ikke vært noe særlig oppblåst siden.

I motsetning til forrige syklus har jeg ikke hatt de tre dagene med kvalme, hodepine og oppblåsthet. Det har vært daglige murringer, stikkende følelser og noe dragende smerte.

And now we wait, men har ikke store forhåpninger :bag:

Så kjedelig at letrozolen «lurer deg» med symptomer. Det er så kjipt når forhåpningene går opp og så blir man skuffet. Jeg tenkte på , hvis du har lite el-slim , har du vurdert å prøve glidemiddel som er sædvennlig for å hjelpe sædcellene med veien opp?

Så kjedelig at letrozolen «lurer deg» med symptomer. Det er så kjipt når forhåpningene går opp og så blir man skuffet. Jeg tenkte på , hvis du har lite el-slim , har du vurdert å prøve glidemiddel som er sædvennlig for å hjelpe sædcellene med veien opp?
Har ikke tenkt på det, men det kan jo kanskje være en ide å teste! :happy:

CD 2

Om ikke annet så er hvert fall syklus stabil og forutsigbar. Men det gjør det nesten litt verre når det ikke går. Vi er nå i gang med PP25 og siste syklus før vi har første møte med ivf.

Ellers så forsvant alle symptomer etter at jeg skrev forrige innlegg. Ingen kramper eller murringer. Følte meg helt fin i en ukes tid, så det var jo litt deilig.

Vi klarer jo ikke å la være å prøve, så da kjører vi i gang igjen. Men denne gang har vi andre ting å tenke på da kjelleren vår plutselig ble oversvømt :dead: Så vår nyoppusset kjeller blir pusset opp på nytt, i tillegg må drenering tas så vi har litt av hvert å sette fingeren i nå:finger005

Back
Topp