CD 4
Jeg er i gang med ny runde med letrozol, tester en runde med dobbel dose. Har ikke fått noe beskjed om det, men håper det kan hjelpe litt?
Forsikringsselskapet er i gang med kjelleren og alt føles plutselig bittelitt lyser ut. Det er nok mye på grunn av syklus da jeg starter på min prime time nå.
Jeg er i gang med ny runde med letrozol, tester en runde med dobbel dose. Har ikke fått noe beskjed om det, men håper det kan hjelpe litt?
Forsikringsselskapet er i gang med kjelleren og alt føles plutselig bittelitt lyser ut. Det er nok mye på grunn av syklus da jeg starter på min prime time nå.
ble faktisk gravid også andre syklus jeg prøvde det. Vet jo ikke om det var derfor jeg ble gravid, men det tydeliggjorde ihvertfall at eggløsning kom rundt den tiden jeg trodde 

håper for all del at dette egget er laget av gull, når det har brukt så lang tid på å slippe!
Det skal ikke ha noe å si når du tar tempen så lenge det er til samme tid hele syklusen og du har sovet 3(eller er det 4) timer sammenhengende . Som er en prøvelse med småbarn i huset
det verste med at el lar vente på seg er det å skulle opprettholde aksjelegging , det tar og hele moroa ut av alt , man er jo drittlei når egget slipper 
om ikke så er det bare veldig frustrerende siden det blir lenger å vente før vi kan starte opp med ivf (selv om det bare er noen dager ekstra
)

Men fortsetter å teste til tempen stiger og ser om testene blir noe sterkere.
Håper alt går som smurt for dere!
Blir det ivf-runde nå i juni?