Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så utrolig leit at det ikke gikk denne gangenCD 1
Første runde med letrozol var ikke suksessfull. På slutten fikk jeg skikkelig ømme bryst, noe jeg aldri bruker å ha. Så ble litt satt ut av det, men tydeligvis bare et nytt PMS-symptom å legge til...
Lyset i tunnelen er at vi har fått innkalling til først time for ivf, så mens vi venter på det fortsetter vi med letrozol. Drømmen er jo å klare det før vi kommer til ivf, men virker som om det ikke er mulig![]()
. Skal du ta ny runde med letrozol denne syklusen og? Er det mange pper til time hos ivf? 
Kjører på med letrozol ja, og tror det hvert fall er en syklus til før timen.Så utrolig leit at det ikke gikk denne gangen. Skal du ta ny runde med letrozol denne syklusen og? Er det mange pper til time hos ivf?
![]()
kanskje det blir godt å komme i gang, og føle at dere får gjort noe aktivtKjører på med letrozol ja, og tror det hvert fall er en syklus til før timen.
Men jeg skjønner godt"nederlaget" det føles ut som at det ender med IVF
Har litt splitta følelser ja, men alt vi vil er jo å ha et barn til så da gjør vi det vi måkanskje det blir godt å komme i gang, og føle at dere får gjort noe aktivtMen jeg skjønner godt"nederlaget" det føles ut som at det ender med IVF
![]()

Har ikke tenkt på det, men det kan jo kanskje være en ide å teste!Så kjedelig at letrozolen «lurer deg» med symptomer. Det er så kjipt når forhåpningene går opp og så blir man skuffet. Jeg tenkte på , hvis du har lite el-slim , har du vurdert å prøve glidemiddel som er sædvennlig for å hjelpe sædcellene med veien opp?

Så vår nyoppusset kjeller blir pusset opp på nytt, i tillegg må drenering tas så vi har litt av hvert å sette fingeren i nå
Fikk ikke med meg den herHvordan går det , har du begynt å teste ?![]()
Men nei, hadde ingen tidligtester og hadde ikke helt troa så bare venta. Og TR kom spot on på IKM 
Har første time 9.april, men det er bare digitalt. Så er nok en stund igjen endaOff så utrolig kjiptNår har dere første time på sykehuset?
så kjedelig, og så rart at de tar timen digitalt. Er det fordi man må til sentrale strøk for IVF ?Har første time 9.april, men det er bare digitalt. Så er nok en stund igjen enda
Ja vi må til Trondheim, så er ganske langt bare for en samtaleså kjedelig, og så rart at de tar timen digitalt. Er det fordi man må til sentrale strøk for IVF ?