Novemberlykke 2015

Superfint navn :D

Yayy, hurra. Min favoritt. :D
Er samme hvem som sender, bare gi beskjed om hvem tilgangsansvarlig er.
Iza9 ville vel det, så da blir det vel hun:) Om hun ikke har ombestemt seg?;):)

Yayy, hurra. Min favoritt. :D
Er samme hvem som sender, bare gi beskjed om hvem tilgangsansvarlig er.
Iza9 ville vel det, så da blir det vel hun:) Om hun ikke har ombestemt seg?;):)

Ja, jeg kan godt skrive til forumansvarlig, det vil vel si Tamara?
Men Synnøve, om det viser seg at jeg ikke har vært medlem lenge nok, er du fortsatt villig?
Skal forsåvidt høre om det er mulighet for å ha to også.

Ja, jeg kan godt skrive til forumansvarlig, det vil vel si Tamara?
Men Synnøve, om det viser seg at jeg ikke har vært medlem lenge nok, er du fortsatt villig?
Skal forsåvidt høre om det er mulighet for å ha to også.

Det er Tamara ja:)
Jada, jeg stiller i såfall;)
Mhm, det kan du jo gjøre...men det tror jeg ikke, kan ta feil da.

Da har jeg skrevet til henne, og fått svar.

Jeg skrev at vi hadde nådd 5000 innlegg, at vi ville ha skjult gruppe som vi ville kalle Novemberlykke 2015, og at jeg kunne være tilgangsansvarlig, men visste ikke om jeg oppfylte krav, da jeg har noen dager igjen før jeg har vært medlem en mnd. Og at hvis det ikke var mulig, ville Synnøve:) stille opp.

Fikk da dette til svar:
Hei.
Så flott!

Nå skal jeg igrunn ikke jobbe noe særlig i helgen, så jeg må lage det skjulte forumet til uken. Det tar litt tid så jeg tviler på jeg rekker i helgen.
Om du kun mangler noen få dager på å ha vært medlem i en mnd så går det nok bra.

Ha en fin kveld.

Men da jeg sjekket det, og fant ut jeg ble medlem 12 mars, noe som ikke er så himla lenge siden, er det nok sannsynlig at det blir Synnøve:) som blir ansvarlig. :)

Da har jeg skrevet til henne, og fått svar.

Jeg skrev at vi hadde nådd 5000 innlegg, at vi ville ha skjult gruppe som vi ville kalle Novemberlykke 2015, og at jeg kunne være tilgangsansvarlig, men visste ikke om jeg oppfylte krav, da jeg har noen dager igjen før jeg har vært medlem en mnd. Og at hvis det ikke var mulig, ville Synnøve:) stille opp.

Fikk da dette til svar:
Hei.
Så flott!

Nå skal jeg igrunn ikke jobbe noe særlig i helgen, så jeg må lage det skjulte forumet til uken. Det tar litt tid så jeg tviler på jeg rekker i helgen.
Om du kun mangler noen få dager på å ha vært medlem i en mnd så går det nok bra.

Ha en fin kveld.
Men da jeg sjekket det, og fant ut jeg ble medlem 12 mars, noe som ikke er så himla lenge siden, er det nok sannsynlig at det blir Synnøve:) som blir ansvarlig. :)

Flott du fikk sendt til henne:) Blir bra med skjult gruppe, yayy:D
Satse på det går greit med deg;)

Herlig navn ja! :D blir spennende med sjult gruppe! :)

Så gøy :)

Fint navn! Syns det passer godt, da november i fjor ikke førte med seg så mye lykke og vi håper en finere novembermåned i år:happy:

Må bare spørre jeg... føler meg som en skikkelig fersking :D men hva er poenget en skjult gruppe og hva er kriteriene for å være med? :)

Back
Topp