Ser ut som Novemberlykke 2015 vant avstemningen og det blir navn på skjult gruppe
Kan Synnøve eller iza9 sende pm til forumansvarlig? Så får vi vel skjult gruppe etterhvert 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yayy, hurra. Min favoritt.
Er samme hvem som sender, bare gi beskjed om hvem tilgangsansvarlig er.
Iza9 ville vel det, så da blir det vel hunOm hun ikke har ombestemt seg?
![]()
Ja, jeg kan godt skrive til forumansvarlig, det vil vel si Tamara?
Men Synnøve, om det viser seg at jeg ikke har vært medlem lenge nok, er du fortsatt villig?
Skal forsåvidt høre om det er mulighet for å ha to også.
Da har jeg skrevet til henne, og fått svar.
Jeg skrev at vi hadde nådd 5000 innlegg, at vi ville ha skjult gruppe som vi ville kalle Novemberlykke 2015, og at jeg kunne være tilgangsansvarlig, men visste ikke om jeg oppfylte krav, da jeg har noen dager igjen før jeg har vært medlem en mnd. Og at hvis det ikke var mulig, ville Synnøvestille opp.
Fikk da dette til svar:
Hei.
Så flott!
Nå skal jeg igrunn ikke jobbe noe særlig i helgen, så jeg må lage det skjulte forumet til uken. Det tar litt tid så jeg tviler på jeg rekker i helgen.
Om du kun mangler noen få dager på å ha vært medlem i en mnd så går det nok bra.
Ha en fin kveld.
Men da jeg sjekket det, og fant ut jeg ble medlem 12 mars, noe som ikke er så himla lenge siden, er det nok sannsynlig at det blir Synnøvesom blir ansvarlig.
![]()
Da har forumansvarlig begynt arbeidet med skjult gruppe![]()