Den gjør det. Torsdag er det desember.Da går november mot slutten.
Det er noe med det, når advent starter før desember, da blir det en litt nølende start på den for min del.
Jeg har hengt opp stjerna, mannen og eldste fikk opp lys ute (trappa/inngaspartiet gjenstår, men verandaen i alle fall)
Vi har tent det første lys, og tatt i bruk juleservise.
Men, det stopper liksom der.
Julegardinene venter rett og slett på at de først skal orden foringer, vinduskarmer og listverk på de 4 vinduene i stua, gardiner er bare i veien når de driver med slikt, de som var der fra før ble fjernet da de byttet vinduene. Lyslenka jeg pleier henge i gardinopphenget må naturlignok også vente.
I løpet av uka skal jeg få ryddet opp i inngangspartiet, bort med sommerleker, og få plass til nussekona som pleier stå der. Vi skal legge på nisse-sengetøy på ungenes senger, ja vårt også egentlig. Skulle bytte på i helga, men det ble bare ikke tid så det fr bli i løpet av uka.
Får meg ikke til å begynne med julenål og juleøredobber før desember heller, men har satt opp adventsstake i vinduet på jobb og hengt opp ei lyslenke fra bokhylla til døra, så får jeg få opp julepynten ellers også sånn i løpet av uka her på kontoret også.
Innen onsdag ha på plass de siste pakkene på kalenderene til ungene. Snart er det desember