~November~

12 dpo og negativ test i dag også. Det går visst ikke veien denne gangen heller, men tar en test til på torsdag (ikm) bare for å ha gjort mitt, så slutter jeg på lutinus sånn at mensen kan komme. Får prøve å ringe sykehuset over helga å høre om jeg kan gå rett på en ny runde eller om jeg må vente til januar.
Heier selvfølgelig videre på alle andre her inne. Dere er rå!

Er i samme båt... Negativ i dag, 12.dpo :(

Er i samme båt... Negativ i dag, 12.dpo :(

sist eg var gravid var min blenda 12 dpo, men på kvelden 13 dpo kom streken og den blei enda tydeligere 14 dpo :) Så ikke mist håpet heilt enda ❤️

Jeg får oppdatere litt på ståa her også:) gyn så totalt 15 eggposer i dag, så vi har uttak på fredag og forhåååpentlig innsett onsdag 2/12 - men jeg er visst i grenseland mht overstimulering:wideyed:

Livmorslimhinne: 13mm
Høyre side: 1x22mm, 1x20mm, 1x16mm, 2x15mm, 2x14mm
Venstre side: 1x25mm, 1x20mm, 2x18mm, 1x17mm, 2x13mm, 1x10mm

Det hadde jeg ikke trodd med en AMH på 10, men så er jeg også litt uvitende i ivf-verdenen foreløpig:shy:

Er det noen som har ligget på dette antallet og fortsatt fått innsett? Siden jeg skal ta Ovitrelle så legger de jo opp til innsett, men nervepirrende å vente:shy:

Det var jo virkelig en kjempebra stimuleringsrunde!
Klarer ikke å huske hva jeg hadde for det er så lenge siden, men krysser fingrene for at du får innsett :Heartred

Det var jo virkelig en kjempebra stimuleringsrunde!
Klarer ikke å huske hva jeg hadde for det er så lenge siden, men krysser fingrene for at du får innsett :Heartred

Ja, plutselig satt eggene fart, gitt! Tusen takk:Heartred:Heartred Håper fortsatt for deg!!

Jeg får oppdatere litt på ståa her også:) gyn så totalt 15 eggposer i dag, så vi har uttak på fredag og forhåååpentlig innsett onsdag 2/12 - men jeg er visst i grenseland mht overstimulering:wideyed:

Livmorslimhinne: 13mm
Høyre side: 1x22mm, 1x20mm, 1x16mm, 2x15mm, 2x14mm
Venstre side: 1x25mm, 1x20mm, 2x18mm, 1x17mm, 2x13mm, 1x10mm

Det hadde jeg ikke trodd med en AMH på 10, men så er jeg også litt uvitende i ivf-verdenen foreløpig:shy:

Er det noen som har ligget på dette antallet og fortsatt fått innsett? Siden jeg skal ta Ovitrelle så legger de jo opp til innsett, men nervepirrende å vente:shy:

Omtrent som deg på runden i august, hadde 16-17 eggposer og da fikk jeg ovitrelle og skulle da mest sannsynlig fått innsett hvis vi ikke hadde blitt forkjøla og hele greia ble avblåst:grumpy:
Lykke til, og hold deg for all del frisk:)

Omtrent som deg på runden i august, hadde 16-17 eggposer og da fikk jeg ovitrelle og skulle da mest sannsynlig fått innsett hvis vi ikke hadde blitt forkjøla og hele greia ble avblåst:grumpy:
Lykke til, og hold deg for all del frisk:)

Åh, den er lei! Ja, vi har isolert oss i over en uke nå, så skal komme ut fra dette frisk håper vi:shy:

Dagens test øverst:joyful::joyful: Og jeg begynner smått å tro på at det går på første forsøk. Hadde ikke trudd det mtp at det måtte til 6 forsøk sist:wideyed::D

Vedlegg

• 20201125_073536.jpg
    20201125_073536.jpg
    53,9 KB · Visninger: 88
Da ringte de fra laben og fortalte om embryokvaliteten på mine 4 små fryste håp- 1x4aa, 1x4ab og 2x4bb.
Alle skulle være mer enn gode nok til å bli baby av sa hun. Denne rangeringen sier meg fint lite, noen med erfaring her? Er 4aa best?

Fikk forresten mensen allerede i går, bare 8 dager etter gonapeptylsprøyten. De ga meg faktisk valget om jeg ville gå rett på fryseforsøk nå og det var såååå fristende, men jeg skjønner selv at det ikke er særlig lurt. Jeg kjenner eggstokkene mine til enhver tid for å si det sånn:chicken::p

Jeg kan flyttes til ikke gravid, testet i dag og kunne såvidt skimte strek. Så det tyder på at ovitrelle sprøyta er så godt som ute av kroppen, og at jeg ikke produserer hcg selv! Ønsker dere andre masse lykke til :Heartred

Jeg kan flyttes til ikke gravid, testet i dag og kunne såvidt skimte strek. Så det tyder på at ovitrelle sprøyta er så godt som ute av kroppen, og at jeg ikke produserer hcg selv! Ønsker dere andre masse lykke til :Heartred
Det var trist Norri. Håper du har flere muligheter igjen og at det går bedre neste gang :Heartred

Hvor mange dpo er du?

Back
Topp