~November~

Ingen telefon ennå....no news is good news:nailbiting: gått fint å ikke tenke på det i helga synes jeg, men akkurat nå merker jeg å ha gått inn i de siste 24 timene før mulig innsett....

Skvetter hver gang telefonen ringer (og av en eller annen grunn ringer det i massevis i dag, fra Telia, strømleverandør, Adams matkasse.... De skulle bare vite hvilket sjokk de gir meg:hilarious:)

Lykke til med innsett ♥️

Kort oppdatering fra meg:

Ul nr 2 hos Hausken, en folikkel på 19mm, men visste ikke når eggløsning kom til å skje. Fikk ovitrelle for å starte eggløsning, og time til innsett på fredag!!!!:woot::woot: hipp hurra!!

Satt i bilen utenfor jobb og satt sprøyte i magen!:hilarious: Nå håper vi på fin opptining av eskimo på fredag :Heartred

Ul nr 2 hos Hausken, en folikkel på 19mm, men visste ikke når eggløsning kom til å skje. Fikk ovitrelle for å starte eggløsning, og time til innsett på fredag!!!!:woot::woot: hipp hurra!!

Satt i bilen utenfor jobb og satt sprøyte i magen!:hilarious: Nå håper vi på fin opptining av eskimo på fredag :Heartred
Åååå så bra :Heartred

Åååååhh!!!! Hurrraaaa! Hurraaa!!! Så glad jeg ble på dine vegner nå:D:D Iiiik, så spennende:woot:

Så bra da, blir noen spennende dager ❤️❤️

Synes liksom puppene er mindre ømme enn de har vært... Står på progynova og crinone. Noen som har opplevd det, og fått positiv test? Blendahvitt på 11 dpo i dag...

Lykke til! Har du mange på «lager»?

Av alle random ting i denne verden så fikk jeg nettopp en melding av ei venninne som lurte på om jeg er gravid :wideyed: Hun sa at hun plutselig fikk en magefølelse, og måtte bare høre. Også kom ettåringen bort til meg tidligere i dag og sa "mamma bebi?" :bored: Jeg har INGEN tro på sånne "tegn", men det her var litt snålt :hilarious:

Måtte prøve meg på en til i dag, klarte jo ikke å vente:wideyed::woot:

Vedlegg

• 20201123_185022.jpg
    20201123_185022.jpg
    6,6 KB · Visninger: 94
Last edited:
IKM i morgen :wideyed: Er så redd for at den skal komme, er 15 dager siden eggløsning, håper bare den holder seg borte :confused: Har hatt vondt i korsryggen de siste dagene og våknet opp kvalm i dag, så litt redd for at den skal komme :hungover:

IKM i morgen :wideyed: Er så redd for at den skal komme, er 15 dager siden eggløsning, håper bare den holder seg borte :confused: Har hatt vondt i korsryggen de siste dagene og våknet opp kvalm i dag, så litt redd for at den skal komme :hungover:

Har du testet da? For kvalme kan jo like gjerne være baby :angelic:

12 dpo og negativ test i dag også. Det går visst ikke veien denne gangen heller, men tar en test til på torsdag (ikm) bare for å ha gjort mitt, så slutter jeg på lutinus sånn at mensen kan komme. Får prøve å ringe sykehuset over helga å høre om jeg kan gå rett på en ny runde eller om jeg må vente til januar.
Heier selvfølgelig videre på alle andre her inne. Dere er rå!

12 dpo og negativ test i dag også. Det går visst ikke veien denne gangen heller, men tar en test til på torsdag (ikm) bare for å ha gjort mitt, så slutter jeg på lutinus sånn at mensen kan komme. Får prøve å ringe sykehuset over helga å høre om jeg kan gå rett på en ny runde eller om jeg må vente til januar.
Heier selvfølgelig videre på alle andre her inne. Dere er rå!
Huff, det var trist. Godt du ser veien videre❤️husker ikke, hvor mange forsøk har du hatt og har du på frys? Stor trøste klem❤️❤️men som du sa til meg, håpet er ikke ute før mensen kommer!

Huff, det var trist. Godt du ser veien videre❤️husker ikke, hvor mange forsøk har du hatt og har du på frys? Stor trøste klem❤️❤️men som du sa til meg, håpet er ikke ute før mensen kommer!
Har heldigvis ennå 2 blasto på frys, så slipper i alle fall stimulering enn så lenge :)
Takk for gode ord :Heartred

Jeg får oppdatere litt på ståa her også:) gyn så totalt 15 eggposer i dag, så vi har uttak på fredag og forhåååpentlig innsett onsdag 2/12 - men jeg er visst i grenseland mht overstimulering:wideyed:

Livmorslimhinne: 13mm
Høyre side: 1x22mm, 1x20mm, 1x16mm, 2x15mm, 2x14mm
Venstre side: 1x25mm, 1x20mm, 2x18mm, 1x17mm, 2x13mm, 1x10mm

Det hadde jeg ikke trodd med en AMH på 10, men så er jeg også litt uvitende i ivf-verdenen foreløpig:shy:

Er det noen som har ligget på dette antallet og fortsatt fått innsett? Siden jeg skal ta Ovitrelle så legger de jo opp til innsett, men nervepirrende å vente:shy:

Back
Topp