~November~

Ingen telefon ennå....no news is good news:nailbiting: gått fint å ikke tenke på det i helga synes jeg, men akkurat nå merker jeg å ha gått inn i de siste 24 timene før mulig innsett....

Skvetter hver gang telefonen ringer (og av en eller annen grunn ringer det i massevis i dag, fra Telia, strømleverandør, Adams matkasse.... De skulle bare vite hvilket sjokk de gir meg:hilarious:)

Uggen, tunge pupper og spotting. For meg er visst spotting rundt ikm en positiv ting når jeg tar lutinus, skjedde begge gangene jeg testet positivt, men ikke den gangen jeg ikke var gravid. Noen symptomer hos deg?

Nei ikke egentlig, er jo som sagt oppblåst men det er nok lutinus sin skyld. Puppene er kanskje ørlite grann ømme - når jeg tar på de :hilarious: er på en vill symptomjakt.. så kjekt at du delte :D

Så bra :D Blir det innsett i januar da, eller får du satt inn allerede i desember? :happy:

Ble forespeilet januar, men får ikke vite noe mer før tidligst fredag. Skulle ta kontakt med dem da, for da hadde legen fått gått gjennom uttaket og sånt, og fått tatt en vurdering. :)

Synes ikke det er svake streker heller da. Ville tro at hcg fra ovitrelle ville gitt svakere strek enn det der?
Har du testet ut ovitrelle ved et tidligere forsøk og har bilder av de testene? Kan du kanskje sammenligne litt (selv om man kanskje ikke skal det da.....)

Litt usikker på det, føler man kan bli skikkelig lurt av ovitrelle :wtf: Har jo selvfølgelig ikke testet med tidligtester før :facepalm: så de testene jeg legger ut bilde av nå gir jo ikke noe bra sammenligningsgrunnlag.. Så clearblue testen nederst er kanskje best å sammenligne med! haha ja man skal vel egentlig ikke gjøre det :p Men litt gøy er det!

Fryseforsøk #1 - 17 DPO (gravid)
Skjermbilde 2020-11-23 kl. 14.22.46.png

Fryseforsøk #2
Skjermbilde 2020-09-20 kl. 13.00.52.png

Fryseforsøk #3 - 15 DPO
Skjermbilde 2020-11-23 kl. 14.07.52.png

Fryseforsøk #1 - 16 DPO (gravid) - morula
Skjermbilde 2020-11-23 kl. 14.12.44.png

Fryseforsøk #3 - 15 DPO - blasto
DFCF592E-D2E2-469A-8389-EA14B7435A75.jpeg

Når jeg ser disse to sammen, så syns jeg det ikke ser helt lovende ut!

Mine tester var ikke sterke 15 dpo, men gravid var jeg. Du har sterkere enn det jeg hadde. Når har du blodprøve? Håper det er babystrek❤️❤️

Hvordan tester testet du med? Får se om testene mine blir sterkere, og isåfall blir det blodprøve 1. desember :happy::Heartred

Litt usikker på det, føler man kan bli skikkelig lurt av ovitrelle :wtf: Har jo selvfølgelig ikke testet med tidligtester før :facepalm: så de testene jeg legger ut bilde av nå gir jo ikke noe bra sammenligningsgrunnlag.. Så clearblue testen nederst er kanskje best å sammenligne med! haha ja man skal vel egentlig ikke gjøre det :p Men litt gøy er det!

Fryseforsøk #1 - 17 DPO (gravid)
Vis vedlegget 341617
Fryseforsøk #2
Vis vedlegget 341612
Fryseforsøk #3 - 15 DPO
Vis vedlegget 341614

Fryseforsøk #1 - 16 DPO (gravid) - morula
Vis vedlegget 341615
Fryseforsøk #3 - 15 DPO - blasto
Vis vedlegget 341616

Når jeg ser disse to sammen, så syns jeg det ikke ser helt lovende ut!

Hvordan tester testet du med? Får se om testene mine blir sterkere, og isåfall blir det blodprøve 1. desember :happy::Heartred
Jeg brukte make sure, ikke tidig. Og babyplan (tror de heter det ), og den vanlige slo mer ut enn tidlig. Har vært på UL k dag pga smerter, har veldig store eggstokker og en del veske. Går de ikke ned til onsdag blir det innleggelse. Hadde hcg på 900, og så ikke noe på UL men er jo tidlig.

Jeg brukte make sure, ikke tidig. Og babyplan (tror de heter det ), og den vanlige slo mer ut enn tidlig. Har vært på UL k dag pga smerter, har veldig store eggstokker og en del veske. Går de ikke ned til onsdag blir det innleggelse. Hadde hcg på 900, og så ikke noe på UL men er jo tidlig.

hcg på 900 hørtes jo veldig bra ut da :D men dumt at du har smerter, så er fint at de holder et øye med deg! Krysser fingrene for at du slipper å bli lagt inn! :Heartred

Telefon fra St. Olavs!
15 egg endte de med å finne. Brukte ICSI. Kun 4 ble befruktet..
Men, til gjengjeld, så overlevde alle 4 til frys ♥️ Så, fire fine blastoer på vent ♥️♥️

Jippi! Akkurat samme som meg du da. Det fortjente vi, vi som ikke fikk innsett en gang:D:p

Veldig bra plaster på såret ;)
Gleder meg til januar. Når venter du mensen? Jeg tipper min post-gonapeptyl mens kommer en av de første dagene i desember og så går det nok 40-45 dager til neste gang. Regner med champis på nyttårsaften mao:cool:

Krysser fingrene for deg :Heartred
Jeg har ikke testa i dag og jeg klarer jo ikke å holde meg leng nok til å få nok konsentrert urin, så da blir det ikke test før i morgen. Angrer litt kjenner jeg da jeg har en sånn rar følelse i underlivet. Litt sånn press eller hva jeg skal kalle det. Aldri kjent det før (tror jeg ikke da, rart hvor fort man glemmer) og har liksom ikke de berømte mensmurringene å sammenligne med, siden jeg går fra å kjenne ingenting til enorm smerte når mensen kommer :confused013 Blir en spennede dag i morgen i alle fall.
Kjenner du noe forskjell/symptomer?
Takk:joyful: krysser fingrene for deg også:smiley-angelic001
Føler egentlig ikke at jeg har noe symptomer. Alle gangene jeg har trudd beg har masse symptomer og kjenner det ene og det andre så har forsøket hvert negativ. Så er positiv tegn for min del. Hehe:):):wacky: Ja, blir noen spennende dager fremover:)

Jippi! Akkurat samme som meg du da. Det fortjente vi, vi som ikke fikk innsett en gang:D:p

Veldig bra plaster på såret ;)
Gleder meg til januar. Når venter du mensen? Jeg tipper min post-gonapeptyl mens kommer en av de første dagene i desember og så går det nok 40-45 dager til neste gang. Regner med champis på nyttårsaften mao:cool:

Jeg fikk min post-gonapeptyl i går, jeg. :P Skal få videre plan tidligst på fredag ♥️♥️

Jeg fikk min post-gonapeptyl i går, jeg. :p Skal få videre plan tidligst på fredag ♥️♥️

Oi, det var kjapt! Ja, TR er hjertelig velkommen her også, troooor det er litt væske som bør ut etterhvert:p Veier nå 4 kg mer enn for 14 dager siden og føler meg som en vannballong:wtf:

Jeg tror jeg kommer til å få letrozol-kur og ovitrelle, men de ringer om det nå denne uka. Håper nesten det, for jeg ser for meg litt sånn panikkartet leting etter EL:chicken::eek::D

Oi, det var kjapt! Ja, TR er hjertelig velkommen her også, troooor det er litt væske som bør ut etterhvert:p Veier nå 4 kg mer enn for 14 dager siden og føler meg som en vannballong:wtf:

Jeg tror jeg kommer til å få letrozol-kur og ovitrelle, men de ringer om det nå denne uka. Håper nesten det, for jeg ser for meg litt sånn panikkartet leting etter EL:chicken::eek::D

Ja, var knappe 7 dager etter sprøyta, så var ganske kjapt. Tipper kroppen bare ønsker komme til seg selv :P spent på når EL kommer etter dette. Kan vel fort bli litt kluss.

Og ja, høres greiere ut å få det regulert :p

Har sååå sykt vondt i korsryggen nå! At jeg mistenker at TR er rett rundt hjørnet :(
Noen som har opplevd og ha vondt i korsryggen ved ikm og allikavel fått positiv test? :happy:

Back
Topp