Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt lovende11 dager siden ovitrelle...
Tror det bare er en skygge fra ovitrelle dessverre.Absolutt lovende![]()
Egguttak blir på tirsdag.. men det blir totalfrys :/
Kanskje, men håper det ikke er det daTror det bare er en skygge fra ovitrelle dessverre.
11 dager siden ovitrelle...
Har testet en del dager nå for å se om den går ut, men syns den sitter lenge..Kanskje, men håper det ikke er det da![]()
Testet i mange dagerSpennende! Er det første testen eller har du testet ut ovitrelle tidligere? Sist var ovitrellen ute av mitt system før jeg rakk å teste den ut![]()

Hvordan vet du det så tidlig, om jeg kan spørre? Hva er symptomene som tyder på det alt nå liksom?
Redd for det selv også, men trodde de ikke avgjorde det før etter uttak.
Skal gjøre det, men du må oppdatere oss på hvordan uttaket går og evt befruktning. Kan jo potensielt bli veldig bra til deg.Bare flytt meg på avbrutt, du. Får ikke kommet over på ruging denne gang uansett, så
Da.. blir det sikkert ingenting som skjer før januar.![]()
Skal gjøre det, men du må oppdatere oss på hvordan uttaket går og evt befruktning. Kan jo potensielt bli veldig bra til deg.
St Olavs totalfryser ved 15 egg eller flere utDet var det de sa, ut fra infoen jeg la ut tidligere her. Er til sammen 21 synlige eggposer, og pga det så gir de meg gonapeptyl istedenfor ovitrelle til uttaket, og at det da blir totalfrys. Aner ikke hvordan de gjør disse vurderingene, jeg :S

St Olavs totalfryser ved 15 egg eller flere ut![]()
De regner de nok med, ja, selv om de ikke rekker å bli modneSåpass. Men, da har de i alle fall tenkt at det blir mange egg ut, da. Jeg tenkte det kanskje var mange det ikke ble noe av siden det bare var type 7 stk på 11mm eller mer, så trodde kanskje det kun var disse som var aktuelle.
De regner de nok med, ja, selv om de ikke rekker å bli modne![]()
Jeg har også 21 + eggposer som er klar til uttak (over 12mm), fikk også 2 sprøyter gonapeptyl i tillegg til 125 ovitrelle. Men blir ikke total frys her, får uttak og innsett som normalt. Rart hboe ulikt di vurderer daDet var det de sa, ut fra infoen jeg la ut tidligere her. Er til sammen 21 synlige eggposer, og pga det så gir de meg gonapeptyl istedenfor ovitrelle til uttaket, og at det da blir totalfrys. Aner ikke hvordan de gjør disse vurderingene, jeg :S
Den er jo sterkere i dag enn i går!!! Jeg har trua!!Har testet en del dager nå for å se om den går ut, men syns den sitter lenge..
Den ser jo sterkere ut streken i dag kontra i gårHar testet en del dager nå for å se om den går ut, men syns den sitter lenge..
Jeg har også 21 + eggposer som er klar til uttak (over 12mm), fikk også 2 sprøyter gonapeptyl i tillegg til 125 ovitrelle. Men blir ikke total frys her, får uttak og innsett som normalt. Rart hboe ulikt di vurderer da![]()