Gratulerer som ruger, håper den klorer seg fast![]()
Det håper jeg og!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som ruger, håper den klorer seg fast![]()
Dagene går veldig sakte, men så prøver jeg gjøre alt mulig for å ikke tenke så mye2 dager til første ul kontroll...... synes tiden ikke kunne gått saktere![]()

FantastiskFikk positiv eggløsningstest på lørdag, og har fått time til innsett på fredaggledes til helg og ruging
![]()

Fantastisk
Var det blasto du skulle sette inn?
Venter på el. Håper på positiv test på lørdag så jeg kan sette inn blasto uka etter. Vet du om man ikke får satt inn blasto om jeg f.eks skulle fått positiv el test på søndag?jepphvor i løypa er du?
Håper du får en hyggelig telefon i morgen , jeg fikk «bare» ut tre så ett mer enn megUttak på meg idag. Sist forsøk merket jeg knapt noe, idag gjorde det vondt!Kvalm og uggen av morfinen.
Fikk bare ut 4 egg , innsett på onsdag. Denne gangen med ICSI, så håper att det blir bra. Sist forsøk ble det 8 egg ut, 1 ferskforsøk og bare 1 i frys
Wish me luck
HurrrraaaaaEr herved en ruger![]()

Ul i dag viste en hel haug med eggposervar 19stk på ene siden som gyn kunne se, men kunne være flere(4 var under 10mm), 11 på andre siden og alle over 11mm
så hun forventet at det kom minst 10-13 egg ut av det
nå er det bare å vente på tlf fra sykepleier om når uttaket blir
![]()
Håper det blir mange fine egg, og uttak snart 
Ja krysser fingrene for mange gode så kanskje vi kan få noen på frysWow,for et resultatHåper det blir mange fine egg, og uttak snart
![]()
Abyl-E er blodfortynnende og skal hjelpe på å bedre blodgjennomstrømming i livmoren. Bedre sjanse for at egget fester seg og at det ikke oppstår komplikasjoner etterpå slik jeg forsto det fra lege. Hvis blodplatene klumper seg i de blodårene som skal føre blod til embryo, kan det bli for lite oksygen og næring, og embryoet fester seg ikke, eller ender i tidlig abort.Da ble det 1 extra dag med menopur og uttak på fredagskal også ta Albyl-E etter uttak, noen som har tatt det før?
hva skal det hjelpe mot?
![]()
Hm, så rart, jeg går jo allerede på klexane som også er blodfortynnendeAbyl-E er blodfortynnende og skal hjelpe på å bedre blodgjennomstrømming i livmoren. Bedre sjanse for at egget fester seg og at det ikke oppstår komplikasjoner etterpå slik jeg forsto det fra lege. Hvis blodplatene klumper seg i de blodårene som skal føre blod til embryo, kan det bli for lite oksygen og næring, og embryoet fester seg ikke, eller ender i tidlig abort.
Nei det vet jeg desverre ikke. Rart om du skal gå på begge da.... jeg fikk abyl-e etter uttak og gikk på det i 4 uker.Hm, så rart, jeg går jo allerede på klexane som også er blodfortynnendevet du om det er vanlig å gå på begge?
di sa bare jeg skulle fortsette på klexane og at jeg skulle begynne på albyl-e etter uttaket
regner med mer info når jeg kommer til uttak men blir jo nysgjerrig
![]()