Veldig gla de ringer i morgen, har innsett onsdag om noen overlever. Har du innsett på ons?her var det tomme egg på h.side, begynte å grine da de fant første eggede ringer på onsdag her. Spennnende dager fremover!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig gla de ringer i morgen, har innsett onsdag om noen overlever. Har du innsett på ons?her var det tomme egg på h.side, begynte å grine da de fant første eggede ringer på onsdag her. Spennnende dager fremover!
Hvordan gikk innsett?Spent på om det overlever tining, er bare et todagers, men herlig lite stresset for selve innsettet. Bare jeg kommer meg forbi kl. 9 og ingen telefon kommer skuldrene til å senkesHva med deg? Vi var veldig likt sist ja, håper vi kommer i mål begge to denne gangen!
Veldig gla de ringer i morgen, har innsett onsdag om noen overlever. Har du innsett på ons?
så blir vell 3 eller er det 4 dagers? HhmmTiden frem til telefonen kommer er så lang og skremmende, så tenkte gå å legge meg nå og våkne til telefonen i morgenDet e veldig greit at de tar seg tid til å gjøre det. jeg har innsett på torsdagså blir vell 3 eller er det 4 dagers? Hhmm

Er ikke mye du kan gjøre enn å vente til det kommer igang.Føler dette er skikkelig pining. Menstruasjonen pleier begynne svakt, men ikke dryge sååå lenge. Hatt forsiktig spotting i hele dag, men tar seg ikke opp. Vil bare det skal ta seg skikkelig opp, sånn at jeg klart kan kalle dette første blødningsdag, og komme i gang med stimulering.

Er ikke mye du kan gjøre enn å vente til det kommer igang.
Tror kroppen setter seg i en «stopp» posisjon når man tenker og venter. Min gjør iallefall det når jeg venter....kroppen reagerer på stress og tanker. Men skjønner du vil starte, første forsøk?Nei, det er jo ikke det. Det er bare; sjeldent som er mer irriterende enn -spotting-
Tror kroppen setter seg i en «stopp» posisjon når man tenker og venter. Min gjør iallefall det når jeg venter....kroppen reagerer på stress og tanker. Men skjønner du vil starte, første forsøk?
Tiden frem til telefonen kommer er så lang og skremmende, så tenkte gå å legge meg nå og våkne til telefonen i morgen![]()
man blir så sabla god i venting i dette gametLykke til, håper det klaffer på første forsøkDet kan godt hende! Er veldig spent på hele greia, så kan jo være det.
Er første forsøk, ja.
Etter fem runder så kjenner jeg også på det, at vi er flinke til å vente. Men føler at dagene er en boble, vente på en telefon eller vente på en test.Kunne tenkt meg å sovet til torsdag, men hakke tidman blir så sabla god i venting i dette gamet

Gratulerer så myeRuger på en blastocyst. Testdag 12.11 men kommer nok til å begynne testingen hjemme før det![]()
Etter fem runder så kjenner jeg også på det, at vi er flinke til å vente. Men føler at dagene er en boble, vente på en telefon eller vente på en test.![]()

Ruger på en blastocyst. Testdag 12.11 men kommer nok til å begynne testingen hjemme før det![]()
masse lykke tilHvordan gikk innsett?![]()
Er så absurd å se det på skjermen og vite at i de fire cellene ligger alt det som potensielt kan bli verdens beste lillebror/søster. Fikk med meg bilde å vise til mannen, en hvit prikk i livmoren
Var samme lege som hadde både uttak og innsett som førte til 2-åringen vår, så håper magien gjentar seg.Ruger på en blastocyst. Testdag 12.11 men kommer nok til å begynne testingen hjemme før det![]()
Når tenker du å starte?