~November~

Spent på om det overlever tining, er bare et todagers, men herlig lite stresset for selve innsettet. Bare jeg kommer meg forbi kl. 9 og ingen telefon kommer skuldrene til å senkes :happy: Hva med deg? Vi var veldig likt sist ja, håper vi kommer i mål begge to denne gangen!
Hvordan gikk innsett?❤️

Føler dette er skikkelig pining. Menstruasjonen pleier begynne svakt, men ikke dryge sååå lenge. Hatt forsiktig spotting i hele dag, men tar seg ikke opp. Vil bare det skal ta seg skikkelig opp, sånn at jeg klart kan kalle dette første blødningsdag, og komme i gang med stimulering.

Føler dette er skikkelig pining. Menstruasjonen pleier begynne svakt, men ikke dryge sååå lenge. Hatt forsiktig spotting i hele dag, men tar seg ikke opp. Vil bare det skal ta seg skikkelig opp, sånn at jeg klart kan kalle dette første blødningsdag, og komme i gang med stimulering.
Er ikke mye du kan gjøre enn å vente til det kommer igang.:wtf:❤️

Last edited:
Nei, det er jo ikke det. Det er bare; sjeldent som er mer irriterende enn -spotting-
Tror kroppen setter seg i en «stopp» posisjon når man tenker og venter. Min gjør iallefall det når jeg venter....kroppen reagerer på stress og tanker. Men skjønner du vil starte, første forsøk?

Tror kroppen setter seg i en «stopp» posisjon når man tenker og venter. Min gjør iallefall det når jeg venter....kroppen reagerer på stress og tanker. Men skjønner du vil starte, første forsøk?

Det kan godt hende! Er veldig spent på hele greia, så kan jo være det. :)
Er første forsøk, ja.

HåpeSpire - 26 år - Første søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 48

Hvordan gikk innsett?❤️

Det gikk fint, så nå ruger jeg på et perfekt todagers embryo :Heartred Er så absurd å se det på skjermen og vite at i de fire cellene ligger alt det som potensielt kan bli verdens beste lillebror/søster. Fikk med meg bilde å vise til mannen, en hvit prikk i livmoren :hilarious: Var samme lege som hadde både uttak og innsett som førte til 2-åringen vår, så håper magien gjentar seg.

Testdag 18. november, men jeg tester nok på ikm 14. eller 15. Håper du får raskt telefon i morgen, hvordan er formen?

Back
Topp