~November~

Har uttak i morgen, og har så sinnsyke smerter i magen i kveld. Helt oppblåst også, andre som har merket det dagen før uttak? Har ikke opplevd det de andre gangene .
Jeg har hatt det sånn før alle uttak. Men jeg har endometriose da, så det kan ha noe å si uten at jeg har spurt legen om det.

Med spotting i dag, føler jeg meg ganske trygg på oppstart av sprøyter på tirsdag. :)

Lillafrosk - 27 år - IVF#1 - B3 - St. Olavs - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Uttak/innsett ca u47

Ble det omtrent riktig..? Første gang jeg gjør det her :p

Har uttak i morgen, og har så sinnsyke smerter i magen i kveld. Helt oppblåst også, andre som har merket det dagen før uttak? Har ikke opplevd det de andre gangene .
Jeg var VELDIG oppblåst sist forsøk før uttak, fikk ut hele 13 egg :p så var ikke rart det var noe blåst opp inni der :p hadde igså litt smerter, litt som om du har masse luft i magen som ikke vil komme ut og bare ligger der å klemmer :)

Med spotting i dag, føler jeg meg ganske trygg på oppstart av sprøyter på tirsdag. :)

Lillafrosk - 27 år - IVF#1 - B3 - St. Olavs - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Uttak/innsett ca u47

Ble det omtrent riktig..? Første gang jeg gjør det her :p
Ser bra ut. Bare å gi beskjed når du starter med sprøyter så flytter jeg deg til stimulerer. Osv etter hvert som du har uttak og innsett :)
Lylle til :Heartred

Da var mensen her allerede, og er i gang med Progynova igjen. Ble kun 3 dager uten :rolleyes: På tide å ringe Riksen for å avtale kontroll. Hvis det blir som sist blir det innsett om 2 uker...

Lykke til, dere som har uttak eller innsett i dag!

Da var det over, fikk dessverre bare tre egg ut. Veldig skuffet da jeg hadde håpet på litt fler....

Ser bra ut. Bare å gi beskjed når du starter med sprøyter så flytter jeg deg til stimulerer. Osv etter hvert som du har uttak og innsett :)
Lylle til :Heartred

Takk ♥️ Kommer nok til å oppdatere, er jo så spent :')

Det ble 2 egg idag. har amh på 2.0 så det er bra. det var mest ubehagelig å veldig rar følelse, kjentes ut som å bli poket, kan godt gjøre det igjen. hvilte i 25 min ca å dytta inn lutinusen på hotellet isted, blødde ut operasjonsstua. oops! Gikk mye bedre enn jg forventet, nå er det bare å vente å se om eggene overlever, de skulle ringe på onsdag uansett siden jeg har en del reiseveg man trenger bare ett egg si:Heartred

Venter bare på at blødningene skal gå et hakk opp, sånn at jeg kan melde mens :P mild blødning begynt, ønsker bare det skal ta seg skikkelig opp , sånn at jeg kan kalle det mens.
Aldri vært så fornøyd over at tr dukker opp! :P

Vi krysser alt for det ja, legen var overrasket over så mange tomme så derfor jeg ble litt lei meg også. Jeg skulle få telefon i morgen etter 12, enn du da?

her var det tomme egg på h.side, begynte å grine da de fant første egge:angelic: de ringer på onsdag her. Spennnende dager fremover!

Back
Topp