Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Det var kjekt å høre at det ikke er noe alvorlig-5 her i dag. Alle juleforberedelser er ferdig. Fikk tilbake prøvesvarene mine, helt frisk for kreftDatter er levert i bhg og jeg har en del ærender, men spørs om jeg kommer meg ut, tror jeg holder på å utvikle lungebetennelse
Vi teller ned vi og til hver ferie og skolefri .Her teller vi ned til jul, så til vinterferie, påskeferie og sommerferieskolen og det sociale ikke helt på top
Sov ikke med åpent vindu, men det gjør vi uansett ikke om vinteren nå heller, det som anbefales er jo å lufte skikkelig en liten stund. Også har vi jevnt over ikke lukkede dører og det har gått helt fint med luft til babyer både sommer og vinter.Hei noen av dere som har noen erfaring med luftrenser til soverom? Lurer på om noen bruker luftrenser når dere har baby i hus? Er litt bekymret får dårlig luft, da jeg tror det ikke er bra og ha vinduet åpent på soverommet i -10. hva gjør dere med luft og liten baby på vinteren?
Tusen takk for svarSov ikke med åpent vindu, men det gjør vi uansett ikke om vinteren nå heller, det som anbefales er jo å lufte skikkelig en liten stund. Også har vi jevnt over ikke lukkede dører og det har gått helt fint med luft til babyer både sommer og vinter.
Vi sover med vinduet på gløtt hele året. Baby sover inntil meg og er varm som en stekt kalkunHei noen av dere som har noen erfaring med luftrenser til soverom? Lurer på om noen bruker luftrenser når dere har baby i hus? Er litt bekymret får dårlig luft, da jeg tror det ikke er bra og ha vinduet åpent på soverommet i -10. hva gjør dere med luft og liten baby på vinteren?
(er også nesten 6 mnd og har aldri vært syk/hatt feber eller noe). Vet det ikke er å anbefale, men han sover ikke hvis vi legger han andre steder, jeg beveger meg ikke på natta så er trygt å ligge inntil, og jeg er så varmblodig at jeg ikke orker å sove uten vinduet iallefall på gløtt.Vi er på samme bølgelengde der. Jeg har ingen planer om skilsmisse, bare holder en oversikt sånn i tilfelle rottefelle.Leste litt om arv tidligere i skravlingen, og jeg er veldig glad jeg og mannen er på lik linje. Da vi giftet oss eide han bolig, 3.5mill i lån, (jeg eier ingenting), som jeg ble medeier i med en gang, (både hus og lån står på oss begge) uten å «måtte ut med noe penger». Det skal sies at jeg betalte 100k for å pusse opp vårt kjøkken. Ingen av oss er interesserte i særeie ettersom skilsmisse er utelukket uansett (mange blir nok sure her, men nok om det). Vi har felles sparekonto, og de pengene vi har til overs etter regningsbetaling og lignende går inn der. Oftest jeg som putter inn ettersom han betaler de fleste regninger og har minst igjen ved slutten av mnd.
Når det kommer til arv så ligger jeg «mye bedre an» enn han. Hans foreldre er mye eldre enn mine, vært pensjonister i flere år, så hans arv kan (dessverre) komme først, men han har 4 søsken og foreldre uten særlig eiendeler. Hadde gård som de solgte til eldste for 15 år siden for nesten ingenting, de leier hus nå, så eneste av verdi er to ok biler og ei hytte.
Mine foreldre er gjeldfrie og tjener 2 mill i året, og skal jobbe mange år til. De eier også verdifull bolig osv. Jeg har også bare en søster, så blir vesentlig mer arv på meg enn mannen. Når jeg får arv går det selvsagt til oss, og det første jeg hadde brukt det på var å nedbetale vårt lån. Å bli gjeldfri står øverst på lista, tenk så greit å kunne bruke pengene på det vi vil, istedenfor å sponse banken, som, tro meg(!!), har mer enn nok penger fra før.
Ikke hør på folk som sier slikFikk høre av noen, noen jeg ikke kjenner, at siden vi snakket om strekkmerker, og jeg nevnte mine var rødlilla, så sa denne personen at jeg sikkert var råstygg og æsj. Jaja..jeg har 1 strekkmerker på magen, resten er på lårene, de fikk virkelig gjennomgå i svangerskapet. Men jeg har aldri følt meg stygg, selv om jeg har sagt æsj til dem..
Slikt er alltid nervepirrende og spennendeJentungen skal overnatte hos farmor inatt. Blir første natt uten hu siden hu ble født (utenom rehabilitering og når jeg skulle opereres men da var hu jo med pappaen sin)

Ja. Altså det var hu som ville det, er spennende for hu å endelig ha farmor i nærheten. Også er det spennende at farmor bor i hus.Slikt er alltid nervepirrende og spennende![]()
Ikke sant, men uvant blir det uansettJa. Altså det var hu som ville det, er spennende for hu å endelig ha farmor i nærheten. Også er det spennende at farmor bor i hus.
Jobber i helga. Nå er det straks ut med hunden, så er det middagDet er stille på babyverden, hva gjør dere på folkens?![]()