November-skravling

Drukner i snø men regner med den regner bort den neste uka.
Alt på feil fot om dagen :dead:

Men julegaver har jeg nesten helt styr på og det er deilig

Ellers sa jeg opp jobben min for ett par uker siden og siden jeg ikke har lang oppsigelsestid så får jeg mye tid hjemme før jul:)
Spennende, hvilke planer har du fremover da ?

Mye fri før jul hørtes bra ut. Jeg vurderer å ta de fire feriedagene mine fredagene i desember om jeg får det til å gå opp.

November ja, endelig! Måneden jeg kam begynne pynte Til jul:)
Mannen kjøpte julebrus på glass til meg da jeg var litt trist og lei, matsipangriser er kjøpt inn men ligger i esken å venter til des.
2 julemarked vebter i nov også, gleder meg, første er Liseberg med mannen, kengubsrnet og kjæresten❤️

Herlig med snart jul i huset, da!

Det har ikke jeg styr på :bag: :bag:

Spennende, hvilke planer har du fremover da ?

Mye fri før jul hørtes bra ut. Jeg vurderer å ta de fire feriedagene mine fredagene i desember om jeg får det til å gå opp.
Jeg sksl være hjemme 100% , eller ta meg på litt vakter innimellom mel ellers hjemme til mini flytter ut. Er så mye annet å delta på som jeg må så dagene blir nok ikke så veldig fri uansett .

Ja enig , veldig deilig. Skal lage em fotokalender og så har jeg mann og største barnet igjen, ellers ferdig

Ja enig , veldig deilig. Skal lage em fotokalender og så har jeg mann og største barnet igjen, ellers ferdig
Fotokalender planlegger jeg
broren min sa på tull jeg kunne gi han selvportrett så det skal jeg få til :hilarious:

mangler noe til mannens søstre (25,27 bor fortsatt hjemme)

Må bare vente noen uker til selv om jeg gjerne skulle pyntet nå
Usikker på når vi pynter her, men blir neppe før mot siste uka i november.. men er jo koselig med julepynt..!

Fotokalender planlegger jeg
broren min sa på tull jeg kunne gi han selvportrett så det skal jeg få til :hilarious:

mangler noe til mannens søstre (25,27 bor fortsatt hjemme)
Sto mellom kalender og bok men tror det blir kalender, tenker det er koselig å ha hengende.

Begynner å bli vanskelig når de er så store , min niese på 24 flyttet ut nå

Det blir brownies til ungene, og disse to til de voksne :happy: Ungene får såklart smake altså, men ser ikke for meg at de kommer til å like dem :hilarious:
Fant ut at de var snedige å lage samtidig, siden den ene bruker eggehviter og den andre bruker eggeplommene.

Mamma skal få fettfattig plommekake fra fryseren, men regner med hun prøver seg på et lite, lite stykke av de andre også :)

Vi reiser bort siste helg i nov og krg er borte flere av dagene etterpå så må bli før det hvertfall
Vi reiser bort i midten av november, så her er det nok greiest etterpå. :p

Back
Topp