Det er litt digg daEllers sa jeg opp jobben min for ett par uker siden og siden jeg ikke har lang oppsigelsestid så får jeg mye tid hjemme før jul![]()
fått annen jobb eller er du på leiting?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er litt digg daEllers sa jeg opp jobben min for ett par uker siden og siden jeg ikke har lang oppsigelsestid så får jeg mye tid hjemme før jul![]()
fått annen jobb eller er du på leiting?
100% hjemmeværende igjenDet er litt digg dafått annen jobb eller er du på leiting?
Spennende, hvilke planer har du fremover da ?Ellers sa jeg opp jobben min for ett par uker siden og siden jeg ikke har lang oppsigelsestid så får jeg mye tid hjemme før jul![]()
TakkGratulerer![]()
November ja, endelig! Måneden jeg kam begynne pynte Til jul
Mannen kjøpte julebrus på glass til meg da jeg var litt trist og lei, matsipangriser er kjøpt inn men ligger i esken å venter til des.
2 julemarked vebter i nov også, gleder meg, første er Liseberg med mannen, kengubsrnet og kjæresten![]()
Det har ikke jeg styr påDrukner i snø men regner med den regner bort den neste uka.
Alt på feil fot om dagen
Men julegaver har jeg nesten helt styr på og det er deilig

Må bare vente noen uker til selv om jeg gjerne skulle pyntet nåHerlig med snart jul i huset, da!
Jeg sksl være hjemme 100% , eller ta meg på litt vakter innimellom mel ellers hjemme til mini flytter ut. Er så mye annet å delta på som jeg må så dagene blir nok ikke så veldig fri uansett .Spennende, hvilke planer har du fremover da ?
Mye fri før jul hørtes bra ut. Jeg vurderer å ta de fire feriedagene mine fredagene i desember om jeg får det til å gå opp.
Ja enig , veldig deilig. Skal lage em fotokalender og så har jeg mann og største barnet igjen, ellers ferdigDrukner i snø men regner med den regner bort den neste uka.
Alt på feil fot om dagen
Men julegaver har jeg nesten helt styr på og det er deilig
Det høres godt ut100% hjemmeværende igjen![]()
Håper på koselig desember uten stressDet har ikke jeg styr på![]()
![]()
da er det bare å være effektivFotokalender planlegger jegJa enig , veldig deilig. Skal lage em fotokalender og så har jeg mann og største barnet igjen, ellers ferdig

Usikker på når vi pynter her, men blir neppe før mot siste uka i november.. men er jo koselig med julepynt..!Må bare vente noen uker til selv om jeg gjerne skulle pyntet nå
Jeg har pleid å handle tidlig selv, før. Men akkurat nå, så har jeg kun handlet til nieser og nevøer..Håper på koselig desember uten stressda er det bare å være effektiv
Tja jeg er litt delt på det, synes det er godt å jobbe litt og ha det sosiale men så må hverdagen gå opp og det gjorde den ikkeDet høres godt ut
Vi reiser bort siste helg i nov og krg er borte flere av dagene etterpå så må bli før det hvertfallUsikker på når vi pynter her, men blir neppe før mot siste uka i november.. men er jo koselig med julepynt..!
Sto mellom kalender og bok men tror det blir kalender, tenker det er koselig å ha hengende.Fotokalender planlegger jeg
broren min sa på tull jeg kunne gi han selvportrett så det skal jeg få til
mangler noe til mannens søstre (25,27 bor fortsatt hjemme)
Ungene får såklart smake altså, men ser ikke for meg at de kommer til å like dem 
Vi reiser bort i midten av november, så her er det nok greiest etterpå.Vi reiser bort siste helg i nov og krg er borte flere av dagene etterpå så må bli før det hvertfall