November skravletråd

Takk [emoji169] Akkurat nå går jeg på metropolol sandoz 100 mg om dagen og topimax 25 mg x 2 morgen og kveld. Fremdeles ille med hodepine og migrene, men glemte noen dager å ta medisinen. Og da var den enda jævligere så.

Men prøvd mye annet da som ikke fungerte i det hele tatt. Så. Bedre enn ingenting tenker jeg [emoji39]
Ok jeg har pr nå ingenting som funker . Hva er virkestoffet i medisinene? :)

Ok jeg har pr nå ingenting som funker . Hva er virkestoffet i medisinene? :)
Bare kopierte de to nå fra felleskatalogen [emoji4]

Metoprololsuksinat, virkestoffet i Metoprolol Sandoz, blokkerer visse betareseptorer i kroppen, hovedsakelig dem i hjertet (selektiv betablokker).

Metoprolol Sandoz brukes:

ved høyt blodtrykk

ved brystsmerter

ved forstyrrelser i hjerterytmen med rask hjertefrekvens

som forebyggende behandling etter den akutte fasen av et hjerteinfarkt

ved ubehagelige følelser av uregelmessig og/eller kraftig hjertebank

forebyggende ved migrene

som behandling av hjertesvikt

Topimax inneholder et virkestoff som kalles topiramat. Det tilhører en legemiddelgruppe som kalles “antiepileptika”. Det brukes:

alene for å behandle epileptiske anfall hos voksne og barn over 6 år

sammen med andre legemidler for å behandle epileptiske anfall hos voksne og barn fra 2 år

for å forebygge migrenehodepine hos voksne.

Dere skravlehøner.. Kan jeg fri litt til dere? Nettmøte med Barnas Hus begynner kl 12.. lite spørsmål som har kommet inn, og det er litt kjedelig. Noe dere vil spørre om der?

Dere skravlehøner.. Kan jeg fri litt til dere? Nettmøte med Barnas Hus begynner kl 12.. lite spørsmål som har kommet inn, og det er litt kjedelig. Noe dere vil spørre om der?
Reelt lurer jeg vel ikke på noe særlig... Men kan se om jeg klarer å finne på noe.

Må hu ha pupp for å sovne? Vil hu ikke ha flaske i det hele tatt?
Det blir spennende ja. Eget rom [emoji4]
Må bli bysset i søvn eller få ligge på mannen, eller pupp fra meg. Så jeg håper vi klarer å venne henne til å sove alene.

Bare kopierte de to nå fra felleskatalogen [emoji4]

Metoprololsuksinat, virkestoffet i Metoprolol Sandoz, blokkerer visse betareseptorer i kroppen, hovedsakelig dem i hjertet (selektiv betablokker).

Metoprolol Sandoz brukes:

ved høyt blodtrykk

ved brystsmerter

ved forstyrrelser i hjerterytmen med rask hjertefrekvens

som forebyggende behandling etter den akutte fasen av et hjerteinfarkt

ved ubehagelige følelser av uregelmessig og/eller kraftig hjertebank

forebyggende ved migrene

som behandling av hjertesvikt

Topimax inneholder et virkestoff som kalles topiramat. Det tilhører en legemiddelgruppe som kalles “antiepileptika”. Det brukes:

alene for å behandle epileptiske anfall hos voksne og barn over 6 år

sammen med andre legemidler for å behandle epileptiske anfall hos voksne og barn fra 2 år

for å forebygge migrenehodepine hos voksne.
Ok takk:)

Julemission 4 postet i skjerpings-tråden, og jeg kjenner at jeg gleder meg til jul. Gleder meg til desember og julestemingskalenderen, gleder meg til å lage julegodter og pakke julegaver.

Men først skal julegavene handles, og jeg har nå mottatt min andre melding om "vi tjustarter black week"

Ehh, black friday er fredag neste uke. Men i Norge ble det Black week. Og åpenbart så starter den altså i god tid før thanksgiving, som vi rett nok ikke feirer da, med den påfølgende black friday. Og cyber monday? Tja, disse black week er jo på nett også de, men de skal vel ha en cyber week da etter black weeks...

Det er så mye tilbud at jeg går meg rent vill i hva som reelt er et godt kupp, og hva som nærmest kan anses som normalpris ettersom det stadig er på tilbud...
Jeg sjekkeralltid på nett i forhold til pris

Du får legge inn et høygir de siste dagene om det trengs :)
Topp 40 har jeg ikke tenkt på at jeg måtte passe på en gang, jeg er somregel en plass mellom 10 og 15 uten å prøve. Men nok tråder eller innlegg må jeg ha, og siden det neppe blir 20 tråder på meg i november, satser jeg på de 1000 innleggene :)
Langt over 20 tråder her så i mål åå der

Laget en bildeløs/app vennlig tråd om julemissions, sånn om noen vil være med..
På høytid.

Klokken 12 er litt tricky tid for meg.. Men kanskje ha litt på ettermiddagen neste gang ?

Back
Topp