Joda det går. Var på jobb i går, gikk på et vis. Holdt på å sovne et øyeblikk og ikke så effektivt , men holdt utOg hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda det går. Var på jobb i går, gikk på et vis. Holdt på å sovne et øyeblikk og ikke så effektivt , men holdt utOg hvordan går det med deg?
Joda det går. Var på jobb i går, gikk på et vis. Holdt på å sovne et øyeblikk og ikke så effektivt , men holdt utikke noe alvorlig oppi hode mitt, fikk forklart det skikkelig nå. Ny mr ikke nødvendig. Usikkert når de flekkene har kommet. Kan visst ha hatt de siden jeg var liten jente. Umulig å svare på. Usnsett det er ufarlig . Jeg har ikke noe større sjanse enn en annen til å utvikle verken ms , svulst eller annet farlig. Hva som skjer om 10år vet ingen sa legen, men da er det tilfeldige deg og ikke pga de flekkene. De er uspesifikke og ufarlige. Ingen av mine problemer kan relateres til de. Så jeg har da kronisk hodepine, cøliaki , en øyesykdom(husker ikke navnet) og lavt stoffskifte. Fikk mld av psykomotorisk fysioterapeut i sted pg time til indremedisiner. Så jeg aner håp. Han snakket om jobb og framtidsutsikter. Sa jeg ikke gav opp jobben lett og det var han enig i. Han sa jeg var sta , og det kommer godt med. Må mest sannsynlig leve med en del ubehag , men det må jeg vel takle. Har pr nå ingen medsin som hjelper, så biter tenna sammen
sliten , men lettet
![]()
Hva medsin har d?Kronisk hodepine pluss migrene. Som jeg har sånn ca 3- 5 ganger i uka. Spørs. [emoji31] Hodepinen har jeg daglig helst. I varierende styrke da. Takk ! [emoji169]
Ikke så mye mer å gjøre har nevrologen sagt da. Har min medisin da. Men nå er jeg for sen å ta den [emoji22] For jeg måtte kjøre unga i hasten og til legen pga forsikringspapir og legeerklæring![]()
Jeg fikk det ikke, men en våken dame fikk med seg alt. Så har både nr og vitner! Mulig å være så dum gitt.Fikk du tatt bilnummeret?
Knust lykt og stygge skader fremme på siden. Men vitner og bilnr.Ånei
Ble det store skader?
Jeg fikk det ikke, men en våken dame fikk med seg alt. Så har både nr og vitner! Mulig å være så dum gitt.
Må hu ha pupp for å sovne? Vil hu ikke ha flaske i det hele tatt?Takk [emoji3590]
Mannen skal gjøre klart eget rom til henne. Det kan jo bli spennende, for hun sovner ikke av seg selv.
Håper også jeg får utbytte av fysio.Lettet ja.
Men håper de kan finne medisiner mot det meste i alle fall.
[emoji169] TakkIkke bra
God klem til deg [emoji3590]
Lykke til.. Det må være vanskelig.Vil ikke legge meg! Andre natten uten nattpupp, og lillejenta har ikke våknet enda. Det endrer seg når jeg kommer inn i rommet. Jeg hater å nekte henne pupp! Jeg vil bare gi etter
Men nå trenger jeg at vi kutter det ut slik at vi får se om hun vil spise mer fast føde, for jeg blir helt utslitt av å bekymre meg sånn for ungene.
Ja det skal viFatter ikke at det er helt mulig nei.
Men da leverer du skademelding med bilnummer og navn og telfonnummer på vitne, så tar nok forsikringsselskapet tak i idioten.
Oj !Gir meg enda over. En som rygger rett i meg på parkeringsplassen ved butikken. I bilen altså. Ante fred og ingen fare. Skulle svare en mld før jeg gikk ut av bilen. Tror du ikke fører bare kjørte. Veldig smart med så mange vitner . Folk! Må nesten bare le.
Signerer denne.Lettet ja.
Men håper de kan finne medisiner mot det meste i alle fall.
Håper også jeg får utbytte av fysio.
Våken dame som fikk med seg alt heldigvis . Så har bilnr. Gikk bra med meg. Kvapp var enesteOj !Gikk det bra med deg da? Håper det ble tatt bilnummer da. Uff. Kjipt altså. Folk er virkelig frekke !
På vei til innsett av embryo![]()
Takk [emoji169] Akkurat nå går jeg på metropolol sandoz 100 mg om dagen og topimax 25 mg x 2 morgen og kveld. Fremdeles ille med hodepine og migrene, men glemte noen dager å ta medisinen. Og da var den enda jævligere så.Hva medsin har d? [emoji3590][emoji3590][emoji3590][emoji3590]Klem
Masse lykke til [emoji169]På vei til innsett av embryo![]()
Så bra da ! [emoji169] Uff. Ekkelt da uansett !Våken dame som fikk med seg alt heldigvis . Så har bilnr. Gikk bra med meg. Kvapp var eneste