November skravletråd

Julemission 4 postet i skjerpings-tråden, og jeg kjenner at jeg gleder meg til jul. Gleder meg til desember og julestemingskalenderen, gleder meg til å lage julegodter og pakke julegaver.

Men først skal julegavene handles, og jeg har nå mottatt min andre melding om "vi tjustarter black week"

Ehh, black friday er fredag neste uke. Men i Norge ble det Black week. Og åpenbart så starter den altså i god tid før thanksgiving, som vi rett nok ikke feirer da, med den påfølgende black friday. Og cyber monday? Tja, disse black week er jo på nett også de, men de skal vel ha en cyber week da etter black weeks...

Det er så mye tilbud at jeg går meg rent vill i hva som reelt er et godt kupp, og hva som nærmest kan anses som normalpris ettersom det stadig er på tilbud...

Så enig angående tilbud! For meg er det uaktuelt å kjøpe sengesett på KID til fullpris da de stadig har 50% på sengesett, det samme med gardiner. På kitchen venter jeg også alltid på kampanjer, vet jo de kommer med jevne mellomrom!

Du får legge inn et høygir de siste dagene om det trengs :)
Topp 40 har jeg ikke tenkt på at jeg måtte passe på en gang, jeg er somregel en plass mellom 10 og 15 uten å prøve. Men nok tråder eller innlegg må jeg ha, og siden det neppe blir 20 tråder på meg i november, satser jeg på de 1000 innleggene :)

Jeg har de 20 trådene i boks, 1000 innlegg virker uoverkommelig for meg :P

Så enig angående tilbud! For meg er det uaktuelt å kjøpe sengesett på KID til fullpris da de stadig har 50% på sengesett, det samme med gardiner. På kitchen venter jeg også alltid på kampanjer, vet jo de kommer med jevne mellomrom!

Vi samler f.eks på julemorgen-serviset. Det er uaktuelt å kjøpe det til full pris, minst 25% får jeg det jo til ved flere anledninger før jul, inkl nå altså christiania glassagasin sin tjustart på black week, fra i dag til.... vet ikke, black friday? Nå skal forsvidt kanskje ikke jeg kjøpe noe av det, vi ønsker oss det i gave, men det hender jeg kjøper gaven til oss fra andre (alltid fra min bestemor f.eks, jeg får en konvolutt med lapper hun har skrevet på og penger til gaver til oss og ungene)

Jeg skal ha tak i sengesett, men det er spesifikt krepp, og det er gjerne ikke det som nødvendigvis er på tilbud før jul, men vi får se. Black friday eller amfi medlemskveld (om den kommer, den er ikke lansert enda) regner jeg med. Jysk skal vel også ha black week, men de har faktisk krepp på fast lavpris når jeg tenker meg om (det er altså mamma som ønsker seg krepp sengetøy til campingvogna)

Men ja, det KOMMER jo kampanjer jevnt og trutt rett og slett. Går meg litt vill i dem til tider.

Huff ille . Masse god bedring . Er det kronisk hodepine du har?
Kronisk hodepine pluss migrene. Som jeg har sånn ca 3- 5 ganger i uka. Spørs. [emoji31] Hodepinen har jeg daglig helst. I varierende styrke da. Takk ! [emoji169]

Ikke så mye mer å gjøre har nevrologen sagt da. Har min medisin da. Men nå er jeg for sen å ta den [emoji22] For jeg måtte kjøre unga i hasten og til legen pga forsikringspapir og legeerklæring :(

Er det interesse for at jeg legger julemissions i en egen tråd uten bilder - altså app-vennlig?

Bahh, dette var ikke skjerpingstråden nei. Spørre DER ja.... Men for all del, lov å svare her også

Er det en ide å legge hu på eget rom? Om hu våkner med en gang "melkebanken" kommer inn i rommet tenker jeg. [emoji169] OM hu ligger på samme rom som dere da.

Skjønner dere og spesielt du blir sliten [emoji169] Store styrkeklemmer [emoji169][emoji169]

Takk ❤️
Mannen skal gjøre klart eget rom til henne. Det kan jo bli spennende, for hun sovner ikke av seg selv.

Æsj, vondt i magen.. Føles som jeg skal få det første månedlige besøket siden fødsel for 11mnd siden, og jeg må snart stå opp for å komme meg på jobb :nailbiting:

Æsj da. Men sånn hadde jeg det noen ganger og, uten at det skjedde noe. Yngste var ca 16 1/2 måned før det ble :)

Når man legger seg med hodepine. Forsover seg. Våkner med migrene i tillegg.

Denne dagen blir fantastisk ! [emoji31][emoji31] Faen fantastisk. Går å henger meg litt og gråter mye

Ikke bra :(
God klem til deg ❤️

Eldste utredes for konsentrasjonsvansker, yngste sliter med å få i seg mat. Så har vi cøliaki, og mistanker om noe annet og.

Slitsomt

Det er liksom alltid noe å bekymre seg for med disse ungene synes jeg

Slitsomt

Ja, det er det virkelig :(
Den verste delen med å ha barn!
Heldigvis får man så mye kjærlighet tilbake at det er verdt det :)

Slitsomt

Det er helt sikkert.. jenta mi besvimte uten forvarsel og mistet synet noen sekund helt plutselig her en dag.. tenker jo det verste..

Gir meg enda over. En som rygger rett i meg på parkeringsplassen ved butikken. I bilen altså. Ante fred og ingen fare. Skulle svare en mld før jeg gikk ut av bilen. Tror du ikke fører bare kjørte. Veldig smart med så mange vitner . Folk! Må nesten bare le.

Gir meg enda over. En som rygger rett i meg på parkeringsplassen ved butikken. I bilen altså. Ante fred og ingen fare. Skulle svare en mld før jeg gikk ut av bilen. Tror du ikke fører bare kjørte. Veldig smart med så mange vitner . Folk! Må nesten bare le.

Fikk du tatt bilnummeret?

Ånei :(
Ble det store skader?

Back
Topp