November skravletråd

:D
Eventuelt kan du komme hit og vaske og rydde her. Du kan få kaker og gjærbakst som takk for hjelpen ^^
Det er tross alt bare en svipptur opp, haha ^^
Jeg klarer liksom bare en litt stor skolebolle pga slankeoperasjonen da.... MEN ! Kan jo vaske og rydde i mellom og spise hver 2 til 3 time da. Så... Fristende [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Ure welcome. Fikk ikke mounten fra headless horseman i år heller. Føler han hater meg. Altså. 2012 ser jeg mitt første arch er fra [emoji849][emoji23] Det er mange år med å prøve få den dritten [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg hater han.

Nesten så jeg rydder. Men tok meg noe snop heller. For viste seg at Mina likte ikke alt hu fikk fra halloween runden sin i går [emoji849][emoji56]

Haha, det skal ikke så mye til da skjønner jeg ^^
 
Jeg klarer liksom bare en litt stor skolebolle pga slankeoperasjonen da.... MEN ! Kan jo vaske og rydde i mellom og spise hver 2 til 3 time da. Så... Fristende [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg kan hjelpe deg jeg. Med å spise altså, vasking og rydding kan du få gjøre selv :D
 
Haha, det skal ikke så mye til da skjønner jeg ^^
Nope. Og nå er jeg uten nett. Og ungen gikk opp for hu ville la meg se skrekkserie. Men jeg er jo uten nett og nærmeste dvd her var skjønnheten og udyret. Så... Jeg ser disney på engelsk alene [emoji849][emoji23]
 
Jeg kan hjelpe deg jeg. Med å spise altså, vasking og rydding kan du få gjøre selv :D
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Kan få kose med valpen imens dere da. Hu liker unger og er fluffy som pokker [emoji39]
 
Nope. Og nå er jeg uten nett. Og ungen gikk opp for hu ville la meg se skrekkserie. Men jeg er jo uten nett og nærmeste dvd her var skjønnheten og udyret. Så... Jeg ser disney på engelsk alene [emoji849][emoji23]

Haha ^^
 
Nettopp fått mensen etter fødsel, og jammen meg dukket det opp tanker kvinner har når de har mensen på Facebooken til mannen min. Så han satt og så på bilder og lo godt ^^
 
Bæsj og ulltøy...Den der kombinasjonen altså.. :banghead:
 
Hørtes veldig herlig ut det da [emoji16]
Ja, herlig

Minstemor er ikke enig og vil jeg skal klippe det tilbake

Jeg mistenker at jeg ikke har klippet håret siden hun var et år så det husker hun vel ikke det
 
Mhm. Hadde vi bare vært flinke til å forebygge rot så hadde det vært fint.
Der er der den rutinetråden kommer inn i bildet.

Må vi starte en ny uten bilder?
 
Ja, herlig

Minstemor er ikke enig og vil jeg skal klippe det tilbake

Jeg mistenker at jeg ikke har klippet håret siden hun var et år så det husker hun vel ikke det
Haha. Vel. Man blir fort vant med det da [emoji4]
Gi det noen dager [emoji4]
 
Der er der den rutinetråden kommer inn i bildet.

Må vi starte en ny uten bilder?
Tja, jeg vet ikke? Jeg har ikke problemer med å komme inn i tråder, men kanskje andre har?
 
Haha. Vel. Man blir fort vant med det da [emoji4]
Gi det noen dager [emoji4]

Satser på det. Jeg liker det i alle fall. Ikke hatt så kort på årevis
 
Tja, jeg vet ikke? Jeg har ikke problemer med å komme inn i tråder, men kanskje andre har?
Ikke jeg heller.

Men Sanka? Var du med der? Flylady rutinene?
 
Back
Topp