November skravletråd

Første dag med bhg innkjøring overstått og frøkna har nå sovet en time og sover enda. Dette kan jeg like
 
Hørtes gøy ut !
Mye folk. Men gode tilbud.
Og nå skal jeg klippe håret.

Så er nå det gjort.

Jakke fant jeg den jeg ville ha på pop og fikk 20% på den. Har med mamma som kjøper julegaver til barnebarna bla. Skal finne litt klær og jeg skal på glitter etter litt til kalendergaver. Mye gøy. Mye penger i omløp.
 
Jeg har ryddet og rydder, men det vises ikke i det hele tatt :(
Da blir jeg litt motløs altså :(
Men men. Jeg får bare fortsette senere. Nå skal jeg ut og gjøre litt der.
Frykter det blir noe sånt ja, jeg skal rydde når jeg er ferdig men frykter at jeg kommer hjem ikke så lenge før ungene og derved lite rydding

Kjøkkenet trenger en skikkelig omgang
 
Mye folk. Men gode tilbud.
Og nå skal jeg klippe håret.

Så er nå det gjort.

Jakke fant jeg den jeg ville ha på pop og fikk 20% på den. Har med mamma som kjøper julegaver til barnebarna bla. Skal finne litt klær og jeg skal på glitter etter litt til kalendergaver. Mye gøy. Mye penger i omløp.
Det kan jeg tenke meg det blir da. Både meg penger og folk [emoji39]

Skal det gjøres nor spennende med håret?
 
Det kan jeg tenke meg det blir da. Både meg penger og folk [emoji39]

Skal det gjøres nor spennende med håret?

Tja, klippet det av over skuldrene. Jeg har hatt et stykke ned på ryggen men det var tynt og slitt. Godt å få en forandring.
 
Det er kjempedritt [emoji31]

Ja. Kan du ikke smitte meg med din trang til å rydde og vaske når du blir forbanna? Jeg er jo sur støtt og stadig, så det mangler ikke på anledning.
 
Ja. Kan du ikke smitte meg med din trang til å rydde og vaske når du blir forbanna? Jeg er jo sur støtt og stadig, så det mangler ikke på anledning.
Hahahaha! Uff jo. Jeg skulle gjerne delt den trangen ! [emoji8]
 
Frykter det blir noe sånt ja, jeg skal rydde når jeg er ferdig men frykter at jeg kommer hjem ikke så lenge før ungene og derved lite rydding

Kjøkkenet trenger en skikkelig omgang

Mhm. Hadde vi bare vært flinke til å forebygge rot så hadde det vært fint.
 
Hahahaha! Uff jo. Jeg skulle gjerne delt den trangen ! [emoji8]

:D
Eventuelt kan du komme hit og vaske og rydde her. Du kan få kaker og gjærbakst som takk for hjelpen ^^
Det er tross alt bare en svipptur opp, haha ^^
 
Ure welcome. Fikk ikke mounten fra headless horseman i år heller. Føler han hater meg. Altså. 2012 ser jeg mitt første arch er fra [emoji849][emoji23] Det er mange år med å prøve få den dritten [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg hater han.

Nesten så jeg rydder. Men tok meg noe snop heller. For viste seg at Mina likte ikke alt hu fikk fra halloween runden sin i går [emoji849][emoji56]
 
Back
Topp