Enda et syteinnlegg fra meg... Jeg må på forhånd unnskylde meg med at jeg er veldig hormonell og sliten. Sover nesten ikke noe på medisinen og har konstant tankekjør.
Jeg hadde ul i dag for å sette dato for uttak. Det blir på søndag. Veldig glad for at vi kan fortsette til uttak
Det triste, og egentlig ganske sjokkerende, er at jeg kun hadde fire modne folikler

Jeg har alltid tenkt at det å få ut egg var nuuull stress fordi jeg har amh på over 60 og veldig høy eggreserve. I tillegg har jeg en sensitiv kropp og har kjent hormonene godt fysisk og psykisk. Har aldri ofret tanken på at vi kanskje ikke vil få modnet mange egg. Jeg er derfor i sjokk og ganske trist. Tenker det er så lav sjanse for å lykkes. Jeg ser for meg at vi må i gang med ny runde med stimulering med høyere dose, og at det blir et sabla styr.
I tillegg er det ikke sikkert jeg får innsett i januar

St. Olavs kan ikke sette av tid til meg allerede nå - det gjør de først når vi vet om det ble noen befruktede egg. Så januar er godt mulig fylt opp.
Og til sist så var legen så forsinket at det var skikkelig stress under timen. Jeg fikk ikke stilt ett eneste spørsmål til henne. Sykepleieren hadde litt tid, men hun opplevde jeg som kald og vanskelig. Det endte opp med at jeg etter timen låste meg inn på et toalett på sykehuset og gråt. Kom ut til skranken igjen og så ut som en panda. Kjempevoksent og ikke flaut.