November 2025

Sniker meg gjerne inn her sammen med dere fine damene :happy: trodde jeg skulle i gang i oktober, men det ble en fryktelig lang syklus og til slutt bikket det over til november. Jeg kan godt settes rett inn på stimulerer, satte første sprøyte i går.

Eplejuice - 35år - B2 - Porsgrunn - IVF1 - Meriofert, Letrozol, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Tipper uttak i slutten av uke 47 og innsett uke 48

Sniker meg gjerne inn her sammen med dere fine damene :happy: trodde jeg skulle i gang i oktober, men det ble en fryktelig lang syklus og til slutt bikket det over til november. Jeg kan godt settes rett inn på stimulerer, satte første sprøyte i går.

Eplejuice - 35år - B2 - Porsgrunn - Meriofert, Letrozol, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Tipper uttak i slutten av uke 47
Legger deg til nå! Dette blir spennende :happy:

Hadde håp om en svak rosa strek i dag. 7dp3dt 10dpo. Men jeg ser fortsatt bare skygge. Eller syner.. prøvde å skru ned lysstyrken på bilde 2 i et desperat forsøk på noe. Har igjen en test jeg tar før jeg legger meg og kjøper nye i morgen..

Vis vedlegget 473997Vis vedlegget 473998
Veldig vanskelig å si, men som @Malave sier så er det -noe- der :pompus: Men jeg har fått skyggestreker også av selve testlinjen. Indent line tror jeg de kaller det? Uansett så håper jeg virkelig at dette er noe og at vi ser utvikling veldig snart, ønsker deg all hell og lykke :Heartbigred

Heier på dere i november-gruppen fra sidelinjen og henger her litt sammen med dere. Skulle ha FET denne syklusen, men det ble avbrutt på kontroll nå i helgen, så prøver vi på nytt neste syklus hvis vi rekker det før klinikken tar juleferie.

Uff så dritt! Er så demotiverende og frustrerende når det blir avbrutt... håper dere rekker det for jul ♡♡♡

Hadde mange follikler, sykepleier sa hun ville eggstokkene mine skule roe ned før innsett, så blir nok ikke noe før januar. :whacky011
Må få eggløsning innen 16 desember for å få innsett før jul, men de regnet med neste syklus ikke ville være helt som normalt siden den ble tuklet med nå. Og til vanlig har jeg eggløsning rundt 20ende:smiley-angry017

Skal på egguttak torsdag :happy:

Blir ikke innsett på meg denne syklusen siden de fant en polypp i livmoren i dag. Venter nå på melding om det blir uttak på onsdag eller torsdag. Gynekologen måtte diskutere det litt med en kollega. Så fem follikler hun har troen på. Så nå krysser jeg fingrene for at de er av god kvalitet og utvikler seg slik de skal og kan fryses.
Noen som har fått fjernet polypp i livmoren før? Måtte dere vente lenge på time offentlig? Gynekologen sa det var kort ventetid på Stord, men vurderer å bare få det gjort privat for å slippe mer ventetid enn nødvendig.

Heier på dere i november-gruppen fra sidelinjen og henger her litt sammen med dere. Skulle ha FET denne syklusen, men det ble avbrutt på kontroll nå i helgen, så prøver vi på nytt neste syklus hvis vi rekker det før klinikken tar juleferie.
Så kjipt med avbrutt, vet du hvorfor? Håper du rekker før jul :happy:

Tusen takk søte deg ♡ Håper det går greit med deg? ♡
Det går helt greit, takk som spør :Heartred Jeg har jo et egg igjen på frys og tenker i utgangspunktet at det derfor bare er noen uker/en måned til jeg skal sette inn igjen, og har derfor holdt motet oppe med dette. Men så ei som skrev på Facebook at hun ikke fikk sette inn fryseegg i neste syklus pga. kapasitet på st Olavs. Så nå er jeg veldig redd for å måtte vente til januar... Takler (som de fleste) uvisshet og venting dårlig.

Back
Topp