Eplejuice
Andre møte med forumet
Sniker meg gjerne inn her sammen med dere fine damene
trodde jeg skulle i gang i oktober, men det ble en fryktelig lang syklus og til slutt bikket det over til november. Jeg kan godt settes rett inn på stimulerer, satte første sprøyte i går.
Eplejuice - 35år - B2 - Porsgrunn - IVF1 - Meriofert, Letrozol, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Tipper uttak i slutten av uke 47 og innsett uke 48
trodde jeg skulle i gang i oktober, men det ble en fryktelig lang syklus og til slutt bikket det over til november. Jeg kan godt settes rett inn på stimulerer, satte første sprøyte i går.Eplejuice - 35år - B2 - Porsgrunn - IVF1 - Meriofert, Letrozol, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Tipper uttak i slutten av uke 47 og innsett uke 48
Ja, prøver noe annet denne gangen … har alltid testet fra 8 dpo men orker ikke være lei meg hver dag i 5-6 dager ekstra dersom det ikke kommer opp noe

Men jeg har fått skyggestreker også av selve testlinjen. Indent line tror jeg de kaller det? Uansett så håper jeg virkelig at dette er noe og at vi ser utvikling veldig snart, ønsker deg all hell og lykke