November 2025

Kun 10 egg ut (samme hadde jeg sist i september), så mange tomme eggposer. Veldig spent på mandag, da får jeg vite mer, men følte det var litt dumt mtp at jeg hadde så mange eggposer! Noen som foresten har erfaring med syklus etter totalfrys som vil dele?
Men da du har mye tomme eggposer så be om dobbel trigger hvis du skal ha flere uttak :)

Hadde dobbel trigger dette uttaket. Hvorfor mener du jeg må be om det?
Dobbel Ovitrelle eller Ovitrelle og Gonalpeptyl. Fordi jeg hadde også mange tomme eggposer ved tidligere uttak men med dobbel Ovitrelle og enkel Gonalpeptyl så fikk jeg ut mere modne egg. Jeg mener ikke, det var bare et hyggelig råd......

Helen1995 - 30 - B1 - OUS - IVF1 - Antagonist; Gonal F 150 E, kontroll dag 8 med Ø2 - Oppstart om noen dager (når jeg får mensen), egguttak uke 47/48

Hei :-) Vil gjerne være med i gruppen. Er helt ny og gruer meg til oppstart, men samtidig spent og gleder meg til å komme i gang. Har prøvd naturlig i 2 år. Mannlig faktor.
Hei! Det virker som vi skal igang nesten omtrent til samme tid, du starter litt før meg :) Jeg er helt ny i dette akkurat som deg og her er det også en mannlig faktor som vanskeliggjør for vår del.

Flere her som stresser veldig med eggløsning? Jeg har PCOS og ingen EL av meg selv, så må stimuleres. Når jeg da tester slår testene ut positivt i øst og vest, egentlig uansett hvor jeg er i syklusen. Ikke til å stole på i det hele tatt med andre ord. Legen min er veldig opptatt av at jeg skal teste for EL ved fryseforsøk og gi dem tilbakemelding om testene blir positive, og da slutte på stimuleringen. Jeg blir dermed usikker på hvor mye vekt jeg skal tillegge en test som kan være falsk positiv. Er helt sikker på at det var rotet med tidspunkt for EL som gjorde at siste fryseforsøk ikke gikk noe bra. Noen som har erfaringer? :nailbiting: :dead:

Dobbel Ovitrelle eller Ovitrelle og Gonalpeptyl. Fordi jeg hadde også mange tomme eggposer ved tidligere uttak men med dobbel Ovitrelle og enkel Gonalpeptyl så fikk jeg ut mere modne egg. Jeg mener ikke, det var bare et hyggelig råd......
skjønner det er et velmenende råd, lurte bare oppriktig på bakgrunnen for rådet. Jeg fikk dobbel trigger gonapeptyl! Dette pga ohss risiko, da HCG kan visst gjøre ohss verre.

Menne.. Skjer det noe her tro.. Det er mer strek på den siste. Synes alt for dårlig på kamera.. :P
1000008139.jpg

skjønner det er et velmenende råd, lurte bare oppriktig på bakgrunnen for rådet. Jeg fikk dobbel trigger gonapeptyl! Dette pga ohss risiko, da HCG kan visst gjøre ohss verre.
Bakgrunnen er at dersom man ser mange tomme eggposer så kan det være så enkelt som at man trenger ekstra modningssprøyter...

Ååå så spennende!! :D
Ja, blir spennende å se i morgen tidlig. Var jo 10dpo sist jeg hadde virkelig klar strek. Og 11dpo positiv digital test. Hadde 23 I HCG da :P såe.. Nå er det spennende litt til iallefall :P

Ooh er det sant. Jeg har også alltid mange tomme. Skal be om det hvis det blir flere (håper jeg slipper!!)
Sniker. Jeg fikk dobbel Ovitrelle og dobbel gonapeptyl på siste forsøk, og ingen tomme poser, og fikk ut egg fra 4 av 4. Nå har jeg få eggposer da, men de to foregående forsøkene har 50% vært tomme. Så jeg anbefaler det varmt! :)

Hei❤️
Da kommer jeg over i Novembergruppa.
Satser på FET forsøk denne mnd.
Le@ - 40 år - b1 - Aleris -IVF, 8. forsøk (fet nå)- letrozol, ovitrelle, prednisolon, klexane og utrogestan. Forventet mens uke 45.
Velkommen - har lagt deg til listen :smiley-angelic003 :Heartbigred

Back
Topp