Åh så herligHCG på 22 så du kan gjerne gjøre det nåSå kan jeg heller tas bort fra den dersom det ender i kjemisk. Enn så lenge lover det veldig bra
![]()
Denna skal sitte helt til mål - gratulerer så sinnsykt mye! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så herligHCG på 22 så du kan gjerne gjøre det nåSå kan jeg heller tas bort fra den dersom det ender i kjemisk. Enn så lenge lover det veldig bra
![]()
Denna skal sitte helt til mål - gratulerer så sinnsykt mye! 

Ja tror det kan være lurt, håper jo det blir en opptur for deg og ikke nedtur, men just in case liksomHøres ut som vi er veldig like, ja. Jeg bruker i alle fall å komme meg raskt opp igjen men er langt nede i ca en dag. Kanskje jeg skal vente til ettermiddag/kveld som du sier![]()
Kan da være lurt å ha noe planlagte gjøremål på formiddagen så tiden går 
Ja, styrt med progynova! Okei, da er det bare å se hvordan slimhinnen har reagert daEr det styrt syklus med progynova? I så fall er det ikke meningen du skal få eggløsning men at de erstatter hormonene for deg. Da blir det innsett 5 dager etter at de har sett at slimhinnen er tykk nokhar tatt litt forskjellig tid for meg, fra 14-18 dager med stimulering!
takk for svar! Er det lenge siden du hadde fryst selv?Jeg hadde fryseinnsett nå 31/10, som jeg foreløpig ikke vet svaret på. Har hatt 4 fryseinnsett før det, og alle i styrt syklus så bare å spørre hvis du lurer på noe! I tillegg til å sjekke slimhinnen så sjekker de at du ikke har ledende follikkel (siden det ikke er meningen at man skal ha eggløsning) men dette skal stort sett være greit siden du får medisiner som undertrykker din egen hormonproduksjon. Masse lykke tilJa, styrt med progynova! Okei, da er det bare å se hvordan slimhinnen har reagert datakk for svar! Er det lenge siden du hadde fryst selv?

GratulererAnd there it is <3
Vis vedlegget 473812
Gratulerer så myeAnd there it is <3
Vis vedlegget 473812
Åh så spennende! Når har du testdato?Jeg hadde fryseinnsett nå 31/10, som jeg foreløpig ikke vet svaret på. Har hatt 4 fryseinnsett før det, og alle i styrt syklus så bare å spørre hvis du lurer på noe! I tillegg til å sjekke slimhinnen så sjekker de at du ikke har ledende follikkel (siden det ikke er meningen at man skal ha eggløsning) men dette skal stort sett være greit siden du får medisiner som undertrykker din egen hormonproduksjon. Masse lykke til![]()
14/11 (tester ikke før 19 dpo på st Olavs..). Denne gangen bare en kontroll, men har opplevd at jeg må ha to kontroller pga. for tynn slimhinne, men ikke sikkert dette er et problem hos deg. Vet du hvorfor du skal ha styrt?Åh så spennende! Når har du testdato?
Måtte du ha mange kontroller før de bestemte innsettdato? Og av de 4 du har hatt, har noen vært vellykket?
innsett nr 3 ble en SA i uke 6. Og to innsett helt negativ.Så bra gynekologen var fornøyd idagVar på kontroll igjen i dag siden eggene har vokst saktere enn ønsket. Heldigvis var gynekologen fornøyd med veksten denne gang og det vil bli egguttak på onsdag eller torsdag neste uke Er ikke mer enn ca 4 egg, så krysser fingrene for at i hvert fall ett av dem blir befruktet.
Dere som har vært gjennom egguthenting, hvordan opplevde dere den prosessen? Finner så ulik info om smertenivå og om hvordan formen er etterpå.
Jeg hadde ingen smerter under egguthenting, ble bare groggy og kvalm av smertestillende. Sov i 2 timer når jeg kom hjem pga smertestillende. Ellers ok, litt øm i magen i dagene etterpå men jeg hadde en veldig ok opplevelse med egguttak! Min eldste søster sa det var helt forferdelig, og så vidt hun klarte å gjennomføre, så det er nok veldig individuelt, og kanskje litt forskjell i hvor mye smertestillende som gis vil jeg tro?Jeg har ikke snakket med de, men skal spørre når jeg skal inn på UL på mandag. Håper veldig på ferskt innsettJeg spurte st.olavs om jeg kunne få innsett om jeg ikke ble overstimulert. Har tidligere fått beskjed om at det meeest sannsynlig blir frys. Fikk beskjed om at jeg kunne få fersk innsett om de fikk ut under 15 egg. Noen som har fått samme beskjed?

men det kommer også an på hvordan du tåler stimuleringen. Jeg har alltid fått ut maks 9 egg men blitt totalfrys hver gang pga. litt væske i buken på siste kontroll før uttak.Jeg spurte st.olavs om jeg kunne få innsett om jeg ikke ble overstimulert. Har tidligere fått beskjed om at det meeest sannsynlig blir frys. Fikk beskjed om at jeg kunne få fersk innsett om de fikk ut under 15 egg. Noen som har fått samme beskjed?
Ja klart du hører til her også - har lagt deg til listenHører jeg til her også? Når itillegg fineste @En_gang_kanskje styrer sjappa så vil jeg ihvertfall veldig gjerne være med♡♡♡
Driver og mobiliserer siste sqeeze av optimisme og håp ♡ 5dt3dt i dag og jeg tror ovitrelle endelig er ute. 9dpo i morgen
fix - 38 - B1 - OUS - nr.5 - Gonal-f, fyremadel, prednisolon, klexane, ovitrelle, cyclogest - uttak 30/10 innsett 2/11 og testdag 13/11

Håper masse for deg @fix’en
Skal du teste hjemme eller vente til testdag? Jeg er team-teste-sent, type 13-14 dpo, orker ikke lurestreker lenger 

Ja skjønner. Syns det var rart ned et maks antall egg i stedet for en konkret vurdering..men det kommer også an på hvordan du tåler stimuleringen. Jeg har alltid fått ut maks 9 egg men blitt totalfrys hver gang pga. litt væske i buken på siste kontroll før uttak.
Hvordan går det med deg? Har du fått menstruasjon?
Merket du selv at du hadde noe ubehag rundt væske i buken?men det kommer også an på hvordan du tåler stimuleringen. Jeg har alltid fått ut maks 9 egg men blitt totalfrys hver gang pga. litt væske i buken på siste kontroll før uttak.
Hvordan går det med deg? Har du fått menstruasjon?