November 2023

Jaa! Det gikk veldig bra:smug: nå må vi bare være tålmodige alle sammen. Den sterke siden av meg sier vi skal teste onsdag neste uke. Men jeg har 15 tester liggende så den svake siden kommer sikkert til å svikte før. Haha hva med deg? Har du en god magefølelse? Og hvordan gikk det?
Haha, redd for det samme her! Blir alltid så trist når de er blanke tidlige da.. alt gikk bra, og har fortsatt 5 egg på frys igjen:) hmm, har ikke sånn kjempegod magefølelse, men det er nok fordi at jeg begynner å bli litt sliten av 3 innsett på rad uten noe antydning til resultat! Blir litt hormonell av disse østrogen tablettene jeg tar i styrt syklus også, så humøret er litt nedi sluket.. Hva med deg?

Det gikk veldig fint, håper det samme med deg!
Artig at vi er 3 rugere med samme dato :smiley-bounce012
Masse lykke til alle sammen!
Jeg tenker at jeg holder meg til testdato - har pleid å gjøre det. Hjernen min orker ikke stresset med overanalysering av tester :wacky:
Nei, veldig lurt! Jeg gikk jo rundt med testen I dagsvis sist jeg testen 10 dpo og syntes jeg kunne skimte en nyanse gråere.. :p

Haha, redd for det samme her! Blir alltid så trist når de er blanke tidlige da.. alt gikk bra, og har fortsatt 5 egg på frys igjen:) hmm, har ikke sånn kjempegod magefølelse, men det er nok fordi at jeg begynner å bli litt sliten av 3 innsett på rad uten noe antydning til resultat! Blir litt hormonell av disse østrogen tablettene jeg tar i styrt syklus også, så humøret er litt nedi sluket.. Hva med deg?
Bytt til plaster dersom du ska fortsette i styrt syklus. Jeg gikk i styrt syklus fra januar til innsettet i mai og fortsatte med medisinene til 10+6 i starten av august. mYE bedre med Estradot plaster :)

:pTest til samme tid på kvelden . Kanskje du er som meg som har mye sterkere tester på kvelden :)
Bytt til plaster dersom du ska fortsette i styrt syklus. Jeg gikk i styrt syklus fra januar til innsettet i mai og fortsatte med medisinene til 10+6 i starten av august. mYE bedre med Estradot plaster :)
Ja, spurte om det i dag, men de ville ikke skifte midt i innsett osv, så da må jeg nok vente litt og se og bare være et hormonvrak en stund til! :smiley-angry017 stakkars mannen min:nailbiting::p

Hvorfor dro dere til Danmark?:)
Hadde 4 forsøk i Norge som ikke resulterte i noen verdens ting! :) snakket med to klinikker i Norge og de mente de skulle gjøre det samme som den offentlige klinikken. Da valgte jeg å ha en samtale med en klinikk i Danmark :) de skulle gjøre noen endringer som jeg hadde troen på å nå sitter jeg her 28 uker på vei enda de sa til meg i Norge at jeg mest trolig måtte ha eggdonasjon og aldri ville klare det med egne egg. :)

Søskenforsøk , andre søsken ivf forsøket. Første gikk ikke.
Menopure, fyrmadel, prednisolon, gonalpetyl, Ovitrelle - uttak i morgen !!! Spennende sist fikk jeg 11 ,5befrukta ett inn og null gravid.

Så etter insett , klexane, abyl e, clycogest , og ovitrelle etter insett.. , pluss forsette med prednisolon ..

Hadde 4 forsøk i Norge som ikke resulterte i noen verdens ting! :) snakket med to klinikker i Norge og de mente de skulle gjøre det samme som den offentlige klinikken. Da valgte jeg å ha en samtale med en klinikk i Danmark :) de skulle gjøre noen endringer som jeg hadde troen på å nå sitter jeg her 28 uker på vei enda de sa til meg i Norge at jeg mest trolig måtte ha eggdonasjon og aldri ville klare det med egne egg. :)
Hva gjorde dannmark?? Assisted hacking?

Ja, hva gjorde de som hjalp? Fire forsøk er da fire uttak? Eller 4 innsett?

Hva gjorde dannmark?? Assisted hacking?
De satte ned dosen med gonal f og lot meg gå lengre, de ga meg trippel modningssprøyte, de gjorde AHA ja. Kort fortalt
1 forsøk: 2 umodne egg ut = avbrutt
2. Forsøk: 3 egg ut, alle falt fra på dag 2, avbrutt
3. Forsøk 5 egg ut, tre umodne, to siste som falt fra dag 2 = avbrutt
4. Forsøk. 3 egg ut, et umodent, 1 egg satt inn dag 2 Ok kvalitet
Forsøk i dk
12 modne egg ut, 9 befruktet, 1 fersk satt inn dag 3 og 4 blastoer på frys :)

De satte ned dosen med gonal f og lot meg gå lengre, de ga meg trippel modningssprøyte, de gjorde AHA ja. Kort fortalt
1 forsøk: 2 umodne egg ut = avbrutt
2. Forsøk: 3 egg ut, alle falt fra på dag 2, avbrutt
3. Forsøk 5 egg ut, tre umodne, to siste som falt fra dag 2 = avbrutt
4. Forsøk. 3 egg ut, et umodent, 1 egg satt inn dag 2 Ok kvalitet
Forsøk i dk
12 modne egg ut, 9 befruktet, 1 fersk satt inn dag 3 og 4 blastoer på frys :)
Jeg gjorde også forsøk i dannmark for 8 år siden og fik en jente, lyktes på det forsøket det ble gjort assisted hacking. Nå har jeg hat ett negativt ivf søskenforsøk og skal ha utakk i morgen på andre søskenforsøk.

Er så i tvil om det er assisted hacking som gjor jeg ble gravid den gang. For ellers er støtte medisinene de samme..

Jeg gjorde også forsøk i dannmark for 8 år siden og fik en jente, lyktes på det forsøket det ble gjort assisted hacking. Nå har jeg hat ett negativt ivf søskenforsøk og skal ha utakk i morgen på andre søskenforsøk.

Er så i tvil om det er assisted hacking som gjor jeg ble gravid den gang. For ellers er støtte medisinene de samme..
Selv om det er blastoer som er gode så er det ingen garanti for at det kan bli en baby. Det glemmer vi ofte, og tenker at det er alle andre ting som er årsaken. Mange blir gravide selv om det ikke blir brukt AHA.. jeg hadde 4 negative innsett med AHA embryo. Så hva som gjorde det at ho satt til slutt er ikke godt å si. Om det var støttemedisinene, om det var at dette embryoet var det eneste som kunne bli et barn vet vi jo ikke :)

Ja.. det er skuffende hvis de er negative tidlig. Og egentlig absolutt ingen vits i å teste tidlig heller. Jeg fikk to kjemiske graviditeter sist så sånn sett er det sikkert best å vente til jeg evt er et godt stykke på vei :p kjedelig med falske forhåpninger.

Skjønner at 3 innsett uten resultat er litt demotiverende men det er vel egentlig større sjans for hvert innsett at det går bra? Må jo mest sannsynlig gå bra en eller anna gang. Bra du har så mange igjen på frys da! :Heartred
Jeg har egentlig en god magefølelse. Men stoler ikke på den i det hele tatt. Den har svikta meg flere ganger før :p

Back
Topp