November 2023

Slo til med en CB for å være helt sikker. Nå er det bare å krysse fingrene for at spiren holder. Men det er lenger enn vi noen gang har kommet i tidligere forsøk, så det er fint. Jeg er forsiktig positiv med fortsatt redd for å bli skuffa :) :)
Gratulerer forsiktig! Dette er en stor milepæl ❤️ Si ifra når du vil settes på gravid.

14 dpo, håper å komme forbi mandag-onsdag og ikm :).
Vet jeg poster mange steder nå men! Hehe. IMG_20231118_141824.jpg

Åh, gratulerer så mye! Håper det er denne som sitter hele veien ❤️
Ja, jeg er litt ambivalent, det er jo femte gangen i år jeg er gravid, hvis jeg teller med den kjemiske. Så forventningene er nok ikke sånn veldig høye! Men, kanskje det går da, med støtte fra Porsgrunn. Hvem vet! Hvis det ikke blir noe så håper jeg i alle fall det skjer tidlig. Det er innstillingen denne runden :p. Livmoren min har tydeligvis superlim og tar til seg hva som helst!

Ja, jeg er litt ambivalent, det er jo femte gangen i år jeg er gravid, hvis jeg teller med den kjemiske. Så forventningene er nok ikke sånn veldig høye! Men, kanskje det går da, med støtte fra Porsgrunn. Hvem vet! Hvis det ikke blir noe så håper jeg i alle fall det skjer tidlig. Det er innstillingen denne runden :p. Livmoren min har tydeligvis superlim og tar til seg hva som helst!
Krysser alt jeg har for deg!

Vanskelig å se på bildet, men det er en supersvak strek på testen jeg akkurat tok. Iiik. Hadde nok ikke trodd det kunne være noe om ikke forskjellen var tydelig fra den jeg tok i morges, hvor absolutt ingenting kunne sees. Test med 25 i sensitivitet. Spent på hvordan det ser ut i morgen og om dette reelt er noe! Er 10 dpo (7dp3dt) i dag.

20231118_222404.jpg

Vanskelig å se på bildet, men det er en supersvak strek på testen jeg akkurat tok. Iiik. Hadde nok ikke trodd det kunne være noe om ikke forskjellen var tydelig fra den jeg tok i morges, hvor absolutt ingenting kunne sees. Test med 25 i sensitivitet. Spent på hvordan det ser ut i morgen og om dette reelt er noe! Er 10 dpo (7dp3dt) i dag.

Vis vedlegget 419957
Den er der!

Vis vedlegget 419957
Ser den der!

Vis vedlegget 419957
Jeg ser!! Håper håper den blir sterkere!

Forstår godt at du ikke feirer helt ennå. En dag om gangen ❤️

Jeg ser!! Håper håper den blir sterkere!
Godt å få bekreftet at jeg ikke er helt tullete. Håper også den blir sterkere!

Våknet 5 i natt og tok en ny test da, som bare var helt lik. Altfor kort tid til reell hcg-stigning! Skal prøve å vente til i morgen tidlig med å ta en ny, da burde den jo ha blitt sterkere om dette er begynnelsen på noe.

Godt å få bekreftet at jeg ikke er helt tullete. Håper også den blir sterkere!

Våknet 5 i natt og tok en ny test da, som bare var helt lik. Altfor kort tid til reell hcg-stigning! Skal prøve å vente til i morgen tidlig med å ta en ny, da burde den jo ha blitt sterkere om dette er begynnelsen på noe.
Ser den!! Krysser fingrene!

Vis vedlegget 419957
Jeg ser den jeg og!! Krysser fingrene for at den blir sterkere! :shy:

Jeg er på vei til St Olavs nå for forhåpentligvis innsett imorgen. Vi ble ringt i dag tidlig med beskjed om at 6 av 10 egg har utviklet seg til dag 4 og alt så fint ut! Dette ble jeg super fornøyd med:smug: så da tror og håper jeg at det ikke blir en 12 timers bomtur. Haha

Jeg er på vei til St Olavs nå for forhåpentligvis innsett imorgen. Vi ble ringt i dag tidlig med beskjed om at 6 av 10 egg har utviklet seg til dag 4 og alt så fint ut! Dette ble jeg super fornøyd med:smug: så da tror og håper jeg at det ikke blir en 12 timers bomtur. Haha
Oi, så bra resultat! Krysser fingrene!

Kveldstest med gul og ikke oransje urin :p. I morgen kan jeg melde Porsgrunn hvis det ikke er noe blod som kommer først da!

Vedlegg

• IMG_20231119_211924_edit_234129809976253.jpg
    IMG_20231119_211924_edit_234129809976253.jpg
    1,1 MB · Visninger: 65

Takk!

Men seks egg som har utviklet seg, for et utrolig godt resultat! Gratulerer! Har du byttet noe medisiner fra tidligere forsøk? Lykke til i morgen!

Takk!

Men seks egg som har utviklet seg, for et utrolig godt resultat! Gratulerer! Har du byttet noe medisiner fra tidligere forsøk? Lykke til i morgen!
Jeg stod på Gonal-F første 3 gangene (5 egg som ble avbrutt, så avbrutt pga cyste og så første uttak med kun 3 egg) og no prøvde vi Menopur:) Det funker tydeligvis mye bedre på meg. Spent på imorgen på hvor mange som har blitt til blastocyst

Jeg stod på Gonal-F første 3 gangene (5 egg som ble avbrutt, så avbrutt pga cyste og så første uttak med kun 3 egg) og no prøvde vi Menopur:) Det funker tydeligvis mye bedre på meg. Spent på imorgen på hvor mange som har blitt til blastocyst
Så bra! Jeg har også byttet fra Gonal-F til Menopur med hell. Har lav amh, så resultatet er jo ikke overveldende, men etter sist runde så har jeg et på frys også, som jeg tenker er en liten seier. Fikk kun 2 egg ut første gang, men 6 nå.

Her er det jo en liten utvikling, så tillater meg å være smått optimistisk.

Men dere, jeg lurte på dette med sensitivitet og utslag. Dette er jo en test med 25 i sensitivitet, men vil det si at før 25 som synes ingenting eller er det ved 25 blir det skikkelig tydelig strek? Vil en strek som min fra i går komme på 25, eller kan det være på 5 også? Spør fordi jeg har hatt en graviditet med lav hcg tidligere, og det endte opp i SA før uke 5.

20231120_064939.jpg

Her er det jo en liten utvikling, så tillater meg å være smått optimistisk.

Men dere, jeg lurte på dette med sensitivitet og utslag. Dette er jo en test med 25 i sensitivitet, men vil det si at før 25 som synes ingenting eller er det ved 25 blir det skikkelig tydelig strek? Vil en strek som min fra i går komme på 25, eller kan det være på 5 også? Spør fordi jeg har hatt en graviditet med lav hcg tidligere, og det endte opp i SA før uke 5.

Vis vedlegget 420074
Min erfaring er at de slår ut på mye lavere enn det de skal slå ut på, men kanskje ikke så lavt som 5 i hcg. Typ 10 i hcg så vil de fleste få en svak strek på tester med grense på 25 hcg dersom urin er konsentrert :-)

Back
Topp