Ja, jeg er 14+6Såpass! Ja, det er makesure sine. Så tør ikke stole helt på at dette blir til noe med så svakt utslag.. men du er gravid nå? Er det fra når du hadde 10 på blodprøve?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er 14+6Såpass! Ja, det er makesure sine. Så tør ikke stole helt på at dette blir til noe med så svakt utslag.. men du er gravid nå? Er det fra når du hadde 10 på blodprøve?

Ja, jeg er litt sånn at hvis jeg først starter så blir det helt cocolocoNei, veldig lurt! Jeg gikk jo rundt med testen I dagsvis sist jeg testen 10 dpo og syntes jeg kunne skimte en nyanse gråere..![]()
Men lettere sagt enn gjort da 
Vi fikk testdato 29/11Når er din testdato? Vi har fått 4.desember og det er lenge til asshaha! Men godt å høre at alt gikk bra med deg også! Håper vi alle tre havner på gravid
![]()
Med 5 dagers blasto.
5 dagers blasto her også. Men tror de vil sile ut kjemiske graviditeter. Nei, tror det blir å teste om en ukeVi fikk testdato 29/11Med 5 dagers blasto.
Håper det samme! Det hadde vært julegaven sin det![]()
Kan virke som at de ulike klinikkene gir ulike testdatoer5 dagers blasto her også. Men tror de vil sile ut kjemiske graviditeter. Nei, tror det blir å teste om en uke![]()
Men glad min holder seg til 14DPO 
Spennende! Vil du at jeg skal sette deg på gravid? Så vidt jeg forstår er det definitivt vits å ta progesteron så tidlig, har du spurt klinikken om det?Da har jeg blitt satt opp på ultralyd i Porsgrunn om tre uker. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde trodd, kanskje at jeg fikk resept på ett eller annet?er det ikke "vits" så tidlig? Det var snakk om eventuelt for eksempel progesteron og Albyl-e.
Jeg har spurt i appen ja! Trodde jo jeg skulle marineres i medikamenter hvis jeg ble gravidSpennende! Vil du at jeg skal sette deg på gravid? Så vidt jeg forstår er det definitivt vits å ta progesteron så tidlig, har du spurt klinikken om det?
Så rart, jeg går jo også til klinikk hausken og 30.12 som testdato! Går du i Oslo? Er du fornøyd?Kan virke som at de ulike klinikkene gir ulike testdatoerMen glad min holder seg til 14DPO
![]()
Hausken i Bergen her. Kjempefornøyd!Så rart, jeg går jo også til klinikk hausken og 30.12 som testdato! Går du i Oslo? Er du fornøyd?
Og så rart ja, med alle disse ulike testdatoene 
Med gledeJeg har spurt i appen ja! Trodde jo jeg skulle marineres i medikamenter hvis jeg ble gravid. Du kan godt sette meg på gravid!
Ser at du ikke er med på listen ennå! Vil du skrive deg opp som på forsiden, så legger jeg det innSå rart, jeg går jo også til klinikk hausken og 30.12 som testdato! Går du i Oslo? Er du fornøyd?
Dette med ulike testdatoer er rett å slett fordi offentlige ønsker å utelukke kjemiske graviditeter. De private har stort sett 14dpo uansettHausken i Bergen her. Kjempefornøyd!Og så rart ja, med alle disse ulike testdatoene
![]()
Det varierer også i det offentlige - Riksen har 14 dpo.Dette med ulike testdatoer er rett å slett fordi offentlige ønsker å utelukke kjemiske graviditeter. De private har stort sett 14dpo uansett![]()
Perfekt, legger deg til@Statistikern du trenger kanskje sånn her?
Sandwich - 35 - B1 - Porsgrunn - 1 - Letrozol under mens - naturlig syklus, eggløsning 4.11
Ja, opplever at det er stort sett de offentlige klinikkene som har hindides lang til testdatoDet varierer også i det offentlige - Riksen har 14 dpo.
Ny CB-test i dag som viser 2-3 uker så da er det økning i HCG. Så du kan sette meg på gravidGratulerer forsiktig! Dette er en stor milepælSi ifra når du vil settes på gravid.
Hvilken liste? Har ikke sett denSå spennende! Jeg skal ha innsett på fredagTror ikke jeg har fått med deg på listen, vil du skrive deg opp? Kan være at jeg har oversett det.
37år, ett barn fra før lyktes på 3 ivf forsøk i dannmark den gang. Hadde to til insett på hvert forsøk men ingen frys.Nå er det snart oktober hvilket betyr at det snart er novemberVeldig tidlig, men hadde lyst å lage gruppe. Håper vi ses her inne etter hvert (eller, aller helst håper jeg at dere blir gravide før november) og at alle gjøre noe godt for seg selv i mellomtiden
Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
I ventemodus
Statistikern - 36 - B1 - Rikshospitalet - FER#1 fra IVF#3 (9. innsett etter 5 IUI) - Naturlig syklus - innsett uke 47?
Marf91 - 32 år - barn 2, 1 barn naturlig - porsgrunn - forsøk nr 1. - Menopur og fyremadel, - oppstart ca 26.11. Innsett trolig rundt 8.12.
HappyMom86 - 37 - B3, nr1 med ny mann - St.Olavs - FER#2 - Cyclogest - innsett ca uke 47
Janneckee - 29 - B2 - St.olavs - FER#4 - Cyclogest - innsett ca uke 47
Trønderen1998 - 25 - B1 - St. Olavs - FER#1 av IVF#1- Primolut, Letrozol og Lutinus
Trj85 - 37/38 - b2 men med annen mann - st olav - FER#1 av icsi/tesa #1 - usikker på medisin
I hormonmodus
Frk_HA - 37 - B1 - Rikshospitalet - IVF2, innsett #5 - Progynova -innsett uke 45/46
I rugemodus
Aleneprøver - 37 år - B1 - Rikshospitalet - IVF #2 (etter 6 IUI) - Gonapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Cyclogest (foreløpig plan) - uttak uke 45
Millyy - 35 - B2 - Forsøk nr 3 - Menopour, Otrivelle - kort protokoll, oppstart 27/10. Uttak uke 45
Bkno9118510 - 35 år - B2, 1 barn naturlig - hausken - fer #3 av ivf #1. - cyclogest og progynova
Frk.Fryd85 - 38 år - B1 - Klinikk Hausken - FER#1 - Femar, Cyclogest - innsett uke 47/48
Månen - 34 - B1 - St Olavs - forsøk nr2 - menopur, ganirelix, Ovitrelle, gonapeptyl, cyclogest, duphaston - innsett planlagt 20/11
Totalfrys
Avbrutt
Gravid
Sandwich - 35 - B1 - Porsgrunn - 1 - Letrozol under mens - naturlig syklus, eggløsning 4.11
Ikke gravid
Sekiro-43-B3-Livio-IVF #2 - cyclogest etter eggløsning
Daisybloom- 41 år- første barn- forsøk 1- Gonal F, Fyrmadel, Otrivelle- uttak 25.10. - innsett 30.10. (kun 1 blasto, til tross for 7 egg i uttaket).