November 2023

Da har jeg blitt satt opp på ultralyd i Porsgrunn om tre uker. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde trodd, kanskje at jeg fikk resept på ett eller annet? :p er det ikke "vits" så tidlig? Det var snakk om eventuelt for eksempel progesteron og Albyl-e.

Da har jeg blitt satt opp på ultralyd i Porsgrunn om tre uker. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde trodd, kanskje at jeg fikk resept på ett eller annet? :p er det ikke "vits" så tidlig? Det var snakk om eventuelt for eksempel progesteron og Albyl-e.
Spennende! Vil du at jeg skal sette deg på gravid? Så vidt jeg forstår er det definitivt vits å ta progesteron så tidlig, har du spurt klinikken om det?

Hausken i Bergen her. Kjempefornøyd! :Heartred Og så rart ja, med alle disse ulike testdatoene :wideyed:
Dette med ulike testdatoer er rett å slett fordi offentlige ønsker å utelukke kjemiske graviditeter. De private har stort sett 14dpo uansett :)

Nå er det snart oktober hvilket betyr at det snart er november ;) Veldig tidlig, men hadde lyst å lage gruppe. Håper vi ses her inne etter hvert (eller, aller helst håper jeg at dere blir gravide før november) og at alle gjøre noe godt for seg selv i mellomtiden ❤️

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

I ventemodus
Statistikern - 36 - B1 - Rikshospitalet - FER#1 fra IVF#3 (9. innsett etter 5 IUI) - Naturlig syklus - innsett uke 47?

Marf91 - 32 år - barn 2, 1 barn naturlig - porsgrunn - forsøk nr 1. - Menopur og fyremadel, - oppstart ca 26.11. Innsett trolig rundt 8.12.

HappyMom86 - 37 - B3, nr1 med ny mann - St.Olavs - FER#2 - Cyclogest - innsett ca uke 47

Janneckee - 29 - B2 - St.olavs - FER#4 - Cyclogest - innsett ca uke 47

Trønderen1998 - 25 - B1 - St. Olavs - FER#1 av IVF#1- Primolut, Letrozol og Lutinus

Trj85 - 37/38 - b2 men med annen mann - st olav - FER#1 av icsi/tesa #1 - usikker på medisin

I hormonmodus

Frk_HA - 37 - B1 - Rikshospitalet - IVF2, innsett #5 - Progynova -innsett uke 45/46

I rugemodus

Aleneprøver - 37 år - B1 - Rikshospitalet - IVF #2 (etter 6 IUI) - Gonapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Cyclogest (foreløpig plan) - uttak uke 45

Millyy - 35 - B2 - Forsøk nr 3 - Menopour, Otrivelle - kort protokoll, oppstart 27/10. Uttak uke 45

Bkno9118510 - 35 år - B2, 1 barn naturlig - hausken - fer #3 av ivf #1. - cyclogest og progynova

Frk.Fryd85 - 38 år - B1 - Klinikk Hausken - FER#1 - Femar, Cyclogest - innsett uke 47/48

Månen - 34 - B1 - St Olavs - forsøk nr2 - menopur, ganirelix, Ovitrelle, gonapeptyl, cyclogest, duphaston - innsett planlagt 20/11

Totalfrys

Avbrutt

Gravid

Sandwich - 35 - B1 - Porsgrunn - 1 - Letrozol under mens - naturlig syklus, eggløsning 4.11

Ikke gravid

Sekiro-43-B3-Livio-IVF #2 - cyclogest etter eggløsning

Daisybloom- 41 år- første barn- forsøk 1- Gonal F, Fyrmadel, Otrivelle- uttak 25.10. - innsett 30.10. (kun 1 blasto, til tross for 7 egg i uttaket).
37år, ett barn fra før lyktes på 3 ivf forsøk i dannmark den gang. Hadde to til insett på hvert forsøk men ingen frys.
I gang med søsken forsøk , ett mislykka i september , i gang med forsøk nr 2 hat eggutakk i dag. Aldri hat egg på frys eller blasto.
Menopure , fyrmadel , ovitrelle gonalpetyl . Samt prednisolon , abyl e, klexane og clycogest .. i behandling hos Jon hausken .

Back
Topp