November 2023

Min erfaring er at de slår ut på mye lavere enn det de skal slå ut på, men kanskje ikke så lavt som 5 i hcg. Typ 10 i hcg så vil de fleste få en svak strek på tester med grense på 25 hcg dersom urin er konsentrert :)
Ikke sant, det var det jeg så for meg også. Takk for svar!

Jeg tok test ned følsomhet på 10 på 11dpo som var positiv + en med 25 for å se forskjellen (negativ). Tre dager senere fikk jeg positiv på den på 25 :).
Jeg har helt sluttet å kjøpe tidligtester, min opplevelse er at de vanlige slår ut like raskt :-) dette gjelder ikke rfsu sine, de er crap og blir positivt sent! Clearblue, babyplan og make sure derimot... :-)

Her er det jo en liten utvikling, så tillater meg å være smått optimistisk.

Men dere, jeg lurte på dette med sensitivitet og utslag. Dette er jo en test med 25 i sensitivitet, men vil det si at før 25 som synes ingenting eller er det ved 25 blir det skikkelig tydelig strek? Vil en strek som min fra i går komme på 25, eller kan det være på 5 også? Spør fordi jeg har hatt en graviditet med lav hcg tidligere, og det endte opp i SA før uke 5.

Vis vedlegget 420074
Se der ja! Håper det fortsetter å øke! Jeg har også den erfaringen som andre har skrevet at makesure slår ut ved lavere hcg enn 25. Men det er jo uansett vanskelig å sammenligne hcg i blod og urin. Blir spennende med blodprøven din! Tar du den ved Riksen?

Se der ja! Håper det fortsetter å øke! Jeg har også den erfaringen som andre har skrevet at makesure slår ut ved lavere hcg enn 25. Men det er jo uansett vanskelig å sammenligne hcg i blod og urin. Blir spennende med blodprøven din! Tar du den ved Riksen?
Jepp, blodprøve på riksen på onsdag!

Ultralyd gjennomført. Alt ser klart ut og det er bare å vente på positiv test nå. Nå begynner det å bli spennende igjen. Ingen andre vet at vi skal ha innsett nå. Håper jeg klarer å holde det hemmelig. Spørs vel om ikke det blir avslørt siden jeg må reise en hel dag for innsettet. Går alt fint, så er samboeren hjemme med ungdommene. Håper bare ikke svigermor eller min mor spør hvor jeg er akkurat den dagen. :laughing002

Her er det jo en liten utvikling, så tillater meg å være smått optimistisk.

Men dere, jeg lurte på dette med sensitivitet og utslag. Dette er jo en test med 25 i sensitivitet, men vil det si at før 25 som synes ingenting eller er det ved 25 blir det skikkelig tydelig strek? Vil en strek som min fra i går komme på 25, eller kan det være på 5 også? Spør fordi jeg har hatt en graviditet med lav hcg tidligere, og det endte opp i SA før uke 5.

Vis vedlegget 420074
*Sniker*
Er dette Make Sure sine?
Ved denne testen jeg legger ved her ble hcg målt til 10 ved blodprøve, 2 t etter disse testene ble tatt. Da hadde jeg allerede fått positiv test kvelden før (meeeget svak, men positiv).
Så min erfaring er at de vanlige testene til Make Sure er veldig sensitive

Vedlegg

• IMG_3198.png
    IMG_3198.png
    8,4 MB · Visninger: 75
*Sniker*
Er dette Make Sure sine?
Ved denne testen jeg legger ved her ble hcg målt til 10 ved blodprøve, 2 t etter disse testene ble tatt. Da hadde jeg allerede fått positiv test kvelden før (meeeget svak, men positiv).
Så min erfaring er at de vanlige testene til Make Sure er veldig sensitive
Såpass! Ja, det er makesure sine. Så tør ikke stole helt på at dette blir til noe med så svakt utslag.. men du er gravid nå? Er det fra når du hadde 10 på blodprøve?

Håper alt gikk bra med innsett I dag, @månog @Frk.Fryd85 ! Når skal dere teste??
Jaa! Det gikk veldig bra:smug: nå må vi bare være tålmodige alle sammen. Den sterke siden av meg sier vi skal teste onsdag neste uke. Men jeg har 15 tester liggende så den svake siden kommer sikkert til å svikte før. Haha hva med deg? Har du en god magefølelse? Og hvordan gikk det?

Så bra! Jeg har også byttet fra Gonal-F til Menopur med hell. Har lav amh, så resultatet er jo ikke overveldende, men etter sist runde så har jeg et på frys også, som jeg tenker er en liten seier. Fikk kun 2 egg ut første gang, men 6 nå.
Det er jo kjempebra resultat!! Mange som ikke får noen på frys i det hele tatt til tross for at de får hele 18 egg ut liksom :D

Det gikk veldig fint, håper det samme med deg!
Artig at vi er 3 rugere med samme dato :smiley-bounce012
Masse lykke til alle sammen!
Jeg tenker at jeg holder meg til testdato - har pleid å gjøre det. Hjernen min orker ikke stresset med overanalysering av tester :wacky:
Når er din testdato? Vi har fått 4.desember og det er lenge til ass:wtf: haha! Men godt å høre at alt gikk bra med deg også! Håper vi alle tre havner på gravid:Heartred

Back
Topp