November 2021

Tusen takk ❤ Har ikke ringt noe mer. Fikk roen etter såpass greit antall som var med videre, så det blir spennende å høre etterpå. Har en tendens til å ligge et hestehode foran hele veien, så et litt bevisst valg for å fokusere på her og nå :love7 Og nå blir det i allfall innsett om et par timer ❤

Det blir så spennende Dipsy :) :)

Noen forresten som har hatt Iciv før ? altså kombinasjon av ivf og icsi, første forsøket i porsgrunn ivf , alle befrukta men bare ett overlevde til innsett, de 3 siste i porsgrunn var icsi, så hu legen nå ved spiren mente vi burde ha en kombinasjon da hun mente Icsi alene var litt unødvendig

Wow, gratulerer med 14 egg ut. Det er en god fangst ❤ Skjønner at du er skuffa over totalfrys ❤Målte de østradiol hos deg altså? Kan jo forklare den tykke slimhinnen kanskje. Sa de noe om hvorfor de avbryter over 10? Fare for overstimulering?
Ja, tok blodprøve på mandag. De avbryter grunnet fare for overstimulering! Hadde det vært litt færre egg kunne jeg nok fått innsett, men de mente at kombinasjonen høy Østradiolverdi og mange egg ikke var så bra. Altså, hadde alle de 14 eggene vært modne hadde jeg tatt imot totalfrys med glede. Men sist var 7 av 14 modne og da føler jeg bare at jeg heller kunne fått ut 7 egg og ikke fått totalfrys. Men skuffelsen legger seg nok snart :singing:

Tusen takk ❤ Har ikke ringt noe mer. Fikk roen etter såpass greit antall som var med videre, så det blir spennende å høre etterpå. Har en tendens til å ligge et hestehode foran hele veien, så et litt bevisst valg for å fokusere på her og nå :love7 Og nå blir det i allfall innsett om et par timer ❤
Åå, lykke til med innsett! Snart ruger du :love7

Så utrolig bra med 14 egg ut :smiley-bounce016

Jeg forstår utrolig godt at du er skuffa. Spesielt også fordi du er så nær grensen. Jeg har både hatt totaltfrys og fersk tidligere, og det er kun de tre fryseeggene jeg har blitt gravid på. Kroppen roer ned på en annen måte, så noen mener til og med at det kan være bedre, fordi du er kvitt alle de unormale hormonene.
Jeg jubler ikke et sekund før jeg får telefon i morgen :hilarious: Jeg vet jeg har nevnt det 1000 ganger før, men sliter med å få modne egg ut. Men heldigvis pleier vi å få veldig god befruktning med ICSI :) blir noen nervepirrende timer før tlf i morgen! Vil bare legge meg :hilarious:

Så dumt med vondt uttak og totalfrys :( men 14 egg ut er jo supert, håper du får mange på frys :cat:
Krysser fingrene! Rekorden er 2 blasto, så tør ikke håpe på mer enn ett :hilarious:

engelpia, Spiren Ivf#5 første forsøk ved spiren, Startet med bemfola 300 og fyremadel 2 november, uttak uke 46
Velkommen! Har lagt deg til på førstesiden nå :D

Ja, tok blodprøve på mandag. De avbryter grunnet fare for overstimulering! Hadde det vært litt færre egg kunne jeg nok fått innsett, men de mente at kombinasjonen høy Østradiolverdi og mange egg ikke var så bra. Altså, hadde alle de 14 eggene vært modne hadde jeg tatt imot totalfrys med glede. Men sist var 7 av 14 modne og da føler jeg bare at jeg heller kunne fått ut 7 egg og ikke fått totalfrys. Men skuffelsen legger seg nok snart :singing:
Det høres egentlig fornuftig ut. Leste et par studier som da at høyt nivå av østradiol kunne være indikasjon på ohss. Jeg forstår så inderlig godt at du er skuffa, husk at det er det samme egget du får inn om en liten måned og forhåpentligvis som skal sitte til mål ❤ Krysser fingre og tær for mange modne, mange befruktet og mange gode blastoer ❤

Det høres egentlig fornuftig ut. Leste et par studier som da at høyt nivå av østradiol kunne være indikasjon på ohss. Jeg forstår så inderlig godt at du er skuffa, husk at det er det samme egget du får inn om en liten måned og forhåpentligvis som skal sitte til mål ❤ Krysser fingre og tær for mange modne, mange befruktet og mange gode blastoer ❤
Ja, det er nettopp det. Vil jo helst ikke bli overstimulert heller. Jeg setter jo pris på at de følger med og passer på :Heartred

Egguttak overstått! Ble 14 egg. Føler uttakene mine bare blir vondere og vondere for hver gang :hilarious:

Det blir totalfrys på meg :sad010 Var så sikker på at jeg skulle få innsett denne gangen, men Østradiol var på 10,1 og grensen for totalfrys er på 10. Begynte selvfølgelig å grine når jeg kom tilbake på venterommet, sykt skuffa!

Wow så fantastisk med 14 egg! Skikkelig bra fangst! Skjønner det er kjipt man ikke fikk sette inn i samme syklus men du får prøve å tenke at de vil passe å helsen din.

Vi fikk 7 på mandag (6 modne) følte det var veldig lite men de hadde ikke trodd jeg skulle få mer enn 2-3 så er veldig fornøyd med det egentlig.

Krysser fingrene for at mange blir befruktet og du kan få mange gode på frys til neste syklus :Heartbigred

Var på ultralyd i dag (stimuleringsdag 8) og fikk beskjed om at det blir totalfrys. Skal fortsette å stimulere i noen dager til, og så blir det uttak på mandag. Rimelig skuffa over at det ikke blir innsett i år. Nå har vi jo prøvd aktivt i ett og ett halvt år(fra vi fikk lov) og endelig fått tilgang til spermen som var nedfryst før cellegift, så må vi vente enda lengre… Det er vell ikke videre lett å treffe rette dager på fryseforsøk heller?

Da er jeg ruger ❤
Vi fikk en inn og 3 i fryseboksen (mulig noen henger seg på i morgen) :love7

Da er jeg ruger ❤
Vi fikk en inn og 3 i fryseboksen (mulig noen henger seg på i morgen) :love7
Fantastisk!! Herlighet, minst 3 i fryseren. Det er jo utrolig bra :Heartred:Heartred:Heartred Håper dere ikke trenger å bruke dem med det første!

Wow så fantastisk med 14 egg! Skikkelig bra fangst! Skjønner det er kjipt man ikke fikk sette inn i samme syklus men du får prøve å tenke at de vil passe å helsen din.

Vi fikk 7 på mandag (6 modne) følte det var veldig lite men de hadde ikke trodd jeg skulle få mer enn 2-3 så er veldig fornøyd med det egentlig.

Krysser fingrene for at mange blir befruktet og du kan få mange gode på frys til neste syklus :Heartbigred
Ja, det er kjedelig! Men helsa først :)

Så bra resultat, alltid deilig med flere egg enn forespeilet!

Var på ultralyd i dag (stimuleringsdag 8) og fikk beskjed om at det blir totalfrys. Skal fortsette å stimulere i noen dager til, og så blir det uttak på mandag. Rimelig skuffa over at det ikke blir innsett i år. Nå har vi jo prøvd aktivt i ett og ett halvt år(fra vi fikk lov) og endelig fått tilgang til spermen som var nedfryst før cellegift, så må vi vente enda lengre… Det er vell ikke videre lett å treffe rette dager på fryseforsøk heller?
Huff, jeg skjønner deg veldig godt :Heartred Håper i det minste dere får mange fine blastoer på frys! Det er så tungt med den ventingen, som om man ikke har ventet lenge nok fra før!

Fantastisk!! Herlighet, minst 3 i fryseren. Det er jo utrolig bra :Heartred:Heartred:Heartred Håper dere ikke trenger å bruke dem med det første!
Ja, for et fantastisk resultat denne gangen - klinikken var også storfornøyd ❤ Håper virkelig ikke jeg trenger å bruke eskimoene, like never. Tror ikke jeg fikser dette maratonløpet flere ganger om vi kommer i mål nå :joyful:

Back
Topp