November 2021

Dag 3 på sprøyter nå.. kjenner det i kroppen allerede.. blir ei lang uke tror jeg. Morro å samkjøre det med anatomi og forplantning på skolen :D men UL på mandag så får vi se da.. om det er noe bedre den gangen her.. bare sjeleglad for å slippe synarela!
Spennende å samkjøre undervisningen med egen kropp :hilarious: Jeg har hormonelle, pubertale bomber av noen elever, så ikke så langt unna sånn jeg blir på sprøyter. Vi får skrive unntakstilstand på klasseromsdøra, så kan resten holde seg langt unna.

Dere som har hatt fryseforsøk og innsett, hva har dere fått beskjed om angående trening? :)

Dere som har hatt fryseforsøk og innsett, hva har dere fått beskjed om angående trening? :)
Ingen spesielle restriksjoner. Men jeg er ingen toppidrettsutøver i utgangspunktet, så mulig de hadde sagt noe da.

Jeg har fått beskjed om å leve som normalt, også når det gjelder trening. Så lenge kroppen er vant til trening så skal ikke det være et problem. Eneste de la til var at det ikke var tida for å pushe seg ekstra utover det du normalt sett gjør og prøve på noe nytt :)

Så spennende! 13 er jo et godt tall, håper på mange modne.
Hvor tykk var din slimhinne? Har ikke ramlet over flere andre som opplever det, så ble litt nysgjerrig ❤
Håper det jeg og! Skal sette både Gonapeptyl og Ovitrelle denne gangen, så håper det kan gjøre susen :happy: Den var på 15 mm i dag, syklusdag 10. Så ikke helt oppe i ditt sjikte enda (:hilarious:), men de virket ikke veldig fornøyd med at den var så tykk. Porsgrunn reagerte på det samme. Virker ikke som det er så veldig vanlig!

Fått beskjed om å leve som normalt, at det ikke er noe man kan ødelegge ved å være i fysisk aktivitet :happy: Jeg trener med ganske høy intensitet til vanlig, så har roet litt ned bare for å slippe å lure på om det ødela i ettertid.

Gravid sto det:love7 14 dager etter ovitrelle og 7 dager etter innsett. Kan nesten ikke tro jeg skal være så heldig at den sitter på første forsøk denne gangen og:cat:
Gratulerer! :Heartred:Heartred:Heartred

Blir uttak på onsdag her, og forhåpentligvis innsett neste mandag! :smiley-angelic001

13 follikler, men tipper det er mange umodne inni der. Hadde egentlig håpet på å stimulere noen dager til. Men, nå får det bare briste eller bære. De var ikke så fornøyd med min megatykke slimhinne, men den får man liksom ikke gjort så mye med. Nå skjønner jeg jo hvorfor jeg blør så mye :hilarious:
13 er bra :) Lykke til på onsdag! :Heartred

Spennende å samkjøre undervisningen med egen kropp :hilarious: Jeg har hormonelle, pubertale bomber av noen elever, så ikke så langt unna sånn jeg blir på sprøyter. Vi får skrive unntakstilstand på klasseromsdøra, så kan resten holde seg langt unna.
Enda bra jeg er studenten :P

Håper det jeg og! Skal sette både Gonapeptyl og Ovitrelle denne gangen, så håper det kan gjøre susen :happy: Den var på 15 mm i dag, syklusdag 10. Så ikke helt oppe i ditt sjikte enda :)hilarious:), men de virket ikke veldig fornøyd med at den var så tykk. Porsgrunn reagerte på det samme. Virker ikke som det er så veldig vanlig!
Sa de noe om hvorfor? Vet ikke om det kan påvirke om man blir gravid eller ikke? Klinikken min har ikke reagert på tykkelsen denne runden, men kan ikke huske at den har vært så tykk som 18mm tidligere :rolleyes: Klarer ikke å finne noe god forskning på det heller.

Håper dobbelt trigger gjør susen for eggene ❤

Sa de noe om hvorfor? Vet ikke om det kan påvirke om man blir gravid eller ikke? Klinikken min har ikke reagert på tykkelsen denne runden, men kan ikke huske at den har vært så tykk som 18mm tidligere :rolleyes: Klarer ikke å finne noe god forskning på det heller.

Håper dobbelt trigger gjør susen for eggene ❤
Nei, altså hun virket litt usikker. Var veldig sånn «men den slimhinnen din altså, jeg vet ikke helt med den». Prøvde å spørre, men fikk liksom ikke noe ordentlig svar. Virker jo som jeg får innsett da, så får vi bare krysse fingrene for at det ikke blir noe problem :)

Porsgrunn ville at jeg skulle ta en vannscanning tidlig i syklus, så får gjøre det hvis det ikke klaffer nå!

Nei, altså hun virket litt usikker. Var veldig sånn «men den slimhinnen din altså, jeg vet ikke helt med den». Prøvde å spørre, men fikk liksom ikke noe ordentlig svar. Virker jo som jeg får innsett da, så får vi bare krysse fingrene for at det ikke blir noe problem :)

Porsgrunn ville at jeg skulle ta en vannscanning tidlig i syklus, så får gjøre det hvis det ikke klaffer nå!
Krysser fingrene! Ja, det kan nok være fordi de frykter polypp, men forhåpentligvis slipper du å sjekke det opp. Håper det gir gode resultater med tykk slimhinne for oss begge ❤

Back
Topp