Hvis du ser på side 1 i dette innlegget ser du hvordan vi har gjort detSatt inn blasto ja. På dag 5jeg forsto ikke hør hva du mente med å skrive meg opp som på første siden? Er ny her og sliter allerede med å finne frem!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du ser på side 1 i dette innlegget ser du hvordan vi har gjort detSatt inn blasto ja. På dag 5jeg forsto ikke hør hva du mente med å skrive meg opp som på første siden? Er ny her og sliter allerede med å finne frem!
![]()
9 egg ut i dag!![]()

Det blir så spennende å følge utviklingen de neste dagene!! Krysser alt som krysses kan!
Gratulerer med flott fangst9 egg ut i dag!![]()
blir noen spennende dager fremover!!Det høres jo helt perfekt ut!Kontroll i dag på stimuleringsdag 6. Fin slimhinne og 14 follikler som henger med på løpetNy kontroll på mandag, regner med jeg får dato for uttak da!

FantastiskKontroll i dag på stimuleringsdag 6. Fin slimhinne og 14 follikler som henger med på løpetNy kontroll på mandag, regner med jeg får dato for uttak da!
FantastiskDa er jeg ferdig med innsett. Såå deilig å få beskjed om at 80% av de 5 eggene de hadde tatt ut hadde blitt befruktet. For første gang i livet har jeg en liten spire inni meg <3 Så nå er det bare å ruge og håpe på det beste![]()
Tusen takk! Ekstremt spennende det herFantastiskNyt følelsen!
Det høres jo helt perfekt ut!Lykke til!
Nyt helgen!![]()
TakkFantastiskLykke til på mandag og nyt helga
![]()
Jeg er ikke superoptimistisk med tanke på min historie med umodne egg, men krysser fingrene for flere modne denne gangen 
Hurra! Gratulerer som rugerDa er jeg ferdig med innsett. Såå deilig å få beskjed om at 80% av de 5 eggene de hadde tatt ut hadde blitt befruktet. For første gang i livet har jeg en liten spire inni meg <3 Så nå er det bare å ruge og håpe på det beste![]()
Når har du testdato?Hurra! Gratulerer som rugerNår har du testdato?
Da kom mensen.. men har sendt tre mld i crypho de ikke har svart på.. men antar jeg bare skal begynne dag 2 med sprøyter..? Eller hva tenker dere? Sendte melding til de 13/10 og 2/11 uten at de er lest eller svart.. :/
Da kom mensen.. men har sendt tre mld i crypho de ikke har svart på.. men antar jeg bare skal begynne dag 2 med sprøyter..? Eller hva tenker dere? Sendte melding til de 13/10 og 2/11 uten at de er lest eller svart.. :/