November 2021

Satt inn blasto ja. På dag 5:) jeg forsto ikke hør hva du mente med å skrive meg opp som på første siden? Er ny her og sliter allerede med å finne frem! :p
Hvis du ser på side 1 i dette innlegget ser du hvordan vi har gjort det :) Skriv altså: Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Lykke til, Dipsy :love7

Zerafina-35– barn nr 2- Porsgrunn- forsøk 1-Menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus-satt in 5-dagers blastocyst mandag 1 November.!

Jeg tok en test i dag og der er det en svak svak strek! Rester etter ovitrelle eller kan det være? Satt ovitrelle mandag forrige uke

9 egg ut i dag! :happy093

Ååååå gratulerer!! Det er jo en kjempefin fangst!:woot::woot::Heartred Det blir så spennende å følge utviklingen de neste dagene!! Krysser alt som krysses kan!:happy093.

Kontroll i dag på stimuleringsdag 6. Fin slimhinne og 14 follikler som henger med på løpet :happy: Ny kontroll på mandag, regner med jeg får dato for uttak da!

Kontroll i dag på stimuleringsdag 6. Fin slimhinne og 14 follikler som henger med på løpet :happy: Ny kontroll på mandag, regner med jeg får dato for uttak da!
Fantastisk ❤️❤️ Lykke til på mandag og nyt helga ❤️

Da er jeg ferdig med innsett. Såå deilig å få beskjed om at 80% av de 5 eggene de hadde tatt ut hadde blitt befruktet. For første gang i livet har jeg en liten spire inni meg <3 Så nå er det bare å ruge og håpe på det beste :)

Da er jeg ferdig med innsett. Såå deilig å få beskjed om at 80% av de 5 eggene de hadde tatt ut hadde blitt befruktet. For første gang i livet har jeg en liten spire inni meg <3 Så nå er det bare å ruge og håpe på det beste :)
Fantastisk ❤️❤️ Nyt følelsen!

Hurra! Gratulerer som ruger :Heartred Når har du testdato?

Da kom mensen.. men har sendt tre mld i crypho de ikke har svart på.. men antar jeg bare skal begynne dag 2 med sprøyter..? Eller hva tenker dere? Sendte melding til de 13/10 og 2/11 uten at de er lest eller svart.. :/

Da kom mensen.. men har sendt tre mld i crypho de ikke har svart på.. men antar jeg bare skal begynne dag 2 med sprøyter..? Eller hva tenker dere? Sendte melding til de 13/10 og 2/11 uten at de er lest eller svart.. :/

Så rart at de ikke har svart :/
I mitt brev fra St Olavs stod det at jeg bare skulle følge instruksjoner som allerede avtalt (stod i samme brev) om mensen kom i helgen. Så jeg ville kanskje bare gjort det. Vet ikke om andre har andre erfaringer?

Starter dag 2 ja, så imorgen :)

Back
Topp