November 2018

Etter 1 uke på fostimon-sprøyter har jeg nå vært på ultralyd. Alt så bra ut, og det blir uttak på mandag. Hvis det er to som blir befruktet og utvikler seg, setter de inn begge to siden det er siste forsøk. Kjenner jeg er ganske spent
Skjønner godt du er spent da! Lykke til på Mandag!

Wooow! Vet ikke helt hva som gikk av men fikk plutselig et innfall om at jeg skulle ta en test i kveld 10dpo...

Den er positiv

Og nå får jeg ikke lov til å dele bilde med dere i appen... Får beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å svare i noen forum, virker som om den ikke kjenner igjen brukeren min Noen som vet hvordan det kan fikses?
Kommer forresten ikke inn på min app heller, så siste ukene har jeg kun brukt nettleseren. Vet det har vært en del problemer, men ikke blitt løst hos meg iallefall.

Tror ikke jeg tørr å si takk riktig enda Har hatt en sånn tidligere som endte 4+5 så nå starter jakten på stigning på testene. Om det går veien er det syykt spennende om det er en eller to
Synes det var ganske sterk strek til å være 10dpo da så jeg tror det er to:D

Synes det var ganske sterk strek til å være 10dpo da så jeg tror det er to:D

Hihi, det hadde vært drømmen! Jeg er litt enig med deg. Like sterk som den jeg hadde 13 dpo sist da jeg mistet tidlig. Men da var jo HCG veldig lav 14dpo... Blir spennende dager fremover! Er jo bare 3+3...

Hihi, det hadde vært drømmen! Jeg er litt enig med deg. Like sterk som den jeg hadde 13 dpo sist da jeg mistet tidlig. Men da var jo HCG veldig lav 14dpo... Blir spennende dager fremover! Er jo bare 3+3...
Spennende! Uansett gravid:D

Kom på nå at det er farsdag på søndag... Det er innafor å holde testen hemmelig til det, så kan barnefar få en skikkelig fin første farsdagsgave? :angelic::angelic:

Blir påminnet hvorfor det kan være dumt å ta en test tidlig...kjenner jeg blir skuffet hver gang testen blir blenda hvit og tenker litt ...nå er det over..gikk ikke denne gangen heller..men er jo "bare" 10 dpo i dag..

Back
Topp