November 2018

Bruker du lutinus?
Jeg svinger fryktelig fra å tro at det har gått til at jeg er rett over på nytt forsøk. Ekstremt mye murringer og stikninger denne gangen, men er redd det bare er kroppen som forbereder seg på mensen. Ømme bryst, men det har jeg alltid uansett før mensen. Er sykemeldt denne runden så dagene brukes litt for mye på googling:hungover:

Ja, bruker også lutinus. Det jeg ellers har merket er veldig rennende utflod, men regner med det bare er lutinus. Håper de neste dagene går fort for oss begge [emoji4]

Noen rugere som har begynt å lete etter symptomer? Holder på å Google meg ihjel og er livredd for at mensen skal komme. Har masse murringer og strekk i lyskene, men vet jo at dette kan skyldes lutinus... er bare 8 dpo, så denne ventetiden er laaaaaang:sorry:
Ja man kan bli litt lurt av bivirkningene til Lutinus:/ får håpe det er symptomer på spire hos deg:) når tenker du å teste?

Ja man kan bli litt lurt av bivirkningene til Lutinus:/ får håpe det er symptomer på spire hos deg:) når tenker du å teste?
Ja, det er nok det jeg er redd for, men så lenge mensen holder seg unna så er det håp. Har egentlig ikke testdag før 22/11, men det er pga jeg tilhører Tromsø. Om ikke tr kommer, så tenker jeg å teste rundt den 14/11, da er jeg 14 dpo. Når tenker du å teste?

Ja, det er nok det jeg er redd for, men så lenge mensen holder seg unna så er det håp. Har egentlig ikke testdag før 22/11, men det er pga jeg tilhører Tromsø. Om ikke tr kommer, så tenker jeg å teste rundt den 14/11, da er jeg 14 dpo. Når tenker du å teste?
Jeg har testdato 26 nov, tihører UNN jeg også. Hadde innsett i går. Ja jeg skal holde meg unna testing lengst mulig. Satte inn ett 3dagers 14delt egg.

Jeg er allerede i gang med tidligtester [emoji85]I dag (8dpo) er første dag med helt blenda test, så regner med Ovitrelle nå er ute. Så de neste dagene blir mye mer spennende.

Jeg er allerede i gang med tidligtester [emoji85]I dag (8dpo) er første dag med helt blenda test, så regner med Ovitrelle nå er ute. Så de neste dagene blir mye mer spennende.
Begynte testing i dag jeg også. Blendahvit.
Bruker crinone. . Og har veldig ømme bryster..som nok er en bivirkning av den. .Ellers ingen andre symptomer...
Har hatt mye vondt lavt i mage/bekken. Fikk kjempevondt en kveld..og ringte legevakten..men lite hjelp å få..de visste ikke hva IVF var engang .. Ble sendt av fastlegen til sykehus for sjekk. Hadde veldig store eggstokker og væske/blod i mage/bekken området. Men var visst akseptabel mengde..så fikk resept på paralgin forte og ble sendt hjem med åpennretur til innleggelse om smerter ble verre. Heldigvis blitt litt bedre i dag .. men umulig å kjenne etter murringer..når jeg er helt stinn og øm..
Spennende og slitsomme tider.

Noen rugere som har begynt å lete etter symptomer? Holder på å Google meg ihjel og er livredd for at mensen skal komme. Har masse murringer og strekk i lyskene, men vet jo at dette kan skyldes lutinus... er bare 8 dpo, så denne ventetiden er laaaaaang:sorry:
Skrulleukene er fæle! Du kan jo snart begynne å teste :p

Begynte testing i dag jeg også. Blendahvit.
Bruker crinone. . Og har veldig ømme bryster..som nok er en bivirkning av den. .Ellers ingen andre symptomer...
Har hatt mye vondt lavt i mage/bekken. Fikk kjempevondt en kveld..og ringte legevakten..men lite hjelp å få..de visste ikke hva IVF var engang .. Ble sendt av fastlegen til sykehus for sjekk. Hadde veldig store eggstokker og væske/blod i mage/bekken området. Men var visst akseptabel mengde..så fikk resept på paralgin forte og ble sendt hjem med åpennretur til innleggelse om smerter ble verre. Heldigvis blitt litt bedre i dag .. men umulig å kjenne etter murringer..når jeg er helt stinn og øm..
Spennende og slitsomme tider.
Oj, god bedring!

Eggløsningstesten blinker fortsatt. Jakten på eggløsning fortsetter....

Ja, nå blir det spennende dager fremover. Jeg tør rett og slett ikke begynne teste enda:facepalm:

Jeg kan settes til "ikke gravid", endelig kom mensen og vi slipper å lure flere dager. Fått ny plan av klinikken; scratching, samt prednison og klexane i tillegg til lutinus. Satser på at det gjør susen :) Ønsker dere masse lykke og håper dere får to streker alle sammen!:Heartred

Jeg kan settes til "ikke gravid", endelig kom mensen og vi slipper å lure flere dager. Fått ny plan av klinikken; scratching, samt prednison og klexane i tillegg til lutinus. Satser på at det gjør susen :) Ønsker dere masse lykke og håper dere får to streker alle sammen![emoji813]red
Lykke til[emoji173]

Back
Topp