November 2018

Jo og nå skal jeg visst ta det alikevel.. Skjønner ingenting jeg. Trodde kroppen var nedregulert når man fikk mens på spray.. Men nå måtte jeg liksom doble dosen og på ul før sprøytestart for å sjekke om jeg var nedregulert først:wideyed:tror jeg må ringe opp igjen i morgen for å få en forklaring.
Håper du får et godt svar i dag og at det løser seg med god nedregulering snart!

Her ventes og ventes det på mens og prøvesyklusstart. Har vanligvis lengre sykluser, men etter de to første fryseforsøkene var syklusen etter negativ test (tilsvarende som den jeg er i nå) på hhv 25 og 26 dager. Er på syklusdag 26 i dag, så hååper den kommer ila dagen. Veldig typisk om den kommer senere nå da, siden jeg venter sånn!

Er såååå klar for å legge denne ventesyklusen bak meg! Har vært utrolig nedstemt og har også syntes kroppen har gitt vagere signaler på EL og lutealfase enn vanlig, så har lurt litt på om jeg kan ha vært i hormonell ubalanse også etter jeg sluttet på estradot og crinone for snart en måned siden. Håper liksom at mens skal kickstarte hormonsystemet så jeg føler meg litt piggere når vi går inn i denne prøvesyklusen. Og det er jo alltid litt godt å være igang igjen, selv om jeg merker at optimismen ikke akkurat er på topp.

Er du sikker på at jeg skal flytte deg? Ikke vente til testdag? :( Vet hvor vondt det er og føler med deg!
Du kan sikkert vente, har ikke fått mensen enda og testdag er i morgen. Sier til meg selv at jeg kanskje fikk inn en liten treig blasto... Jeg tror nok ikke på det, men mannen håper enda..

Du kan sikkert vente, har ikke fått mensen enda og testdag er i morgen. Sier til meg selv at jeg kanskje fikk inn en liten treig blasto... Jeg tror nok ikke på det, men mannen håper enda..
Uff, det er så vondt å være der du er nå! Tillater meg å håpe for deg litt til. :Heartred

Uff, det er så vondt å være der du er nå! Tillater meg å håpe for deg litt til. :Heartred
Tusen takk:Heartred nå venter jeg bare på mensen, så jeg kan starte opp på nytt. Har alltid trodd det skal ordne seg med søsken, men denne gangen er første gang jeg får følelsen av at det kanskje ikke blir sånn. Den følelsen kjennes håpløs ut.

Tusen takk:Heartred nå venter jeg bare på mensen, så jeg kan starte opp på nytt. Har alltid trodd det skal ordne seg med søsken, men denne gangen er første gang jeg får følelsen av at det kanskje ikke blir sånn. Den følelsen kjennes håpløs ut.

Håper du blir overrasket med en positiv test! Ikke gi opp! :Heartred

Oppdatering!

Donorprøver2018
- B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - innsett av 1 embryo, dyrka til blasto - satt inn en perfekt AAA blastocyst i dag 6/11. Blodprøve 16/11.

Nå begynner skrulletia!!!! :wacky:

Åh, kjenner meg sånn igjen. Vi strever også med søskenforsøk (blir 4. innsettet nå). Det er tøffere enn jeg var forberedt på!

Jeg hadde ul idag, etter å ha startet med menopur 300ie 30.10. Fikk beskjed om at jeg bare hadde 2 eggposer på 14mm, resten hørtes ut til å ligge på 6-7mm.

Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det, med høy amh og høy dose menopur så var jeg ikke helt forberedt på dette. Skal begynne med 75 ie Bemfola i tillegg nå, og se om dette får fart på ting til fredag.

Om noen har erfaringer der foliklene plutselig bestemte seg for å begynne å vokse litt sent i løpet, så setter jeg stor pris på det;) så kan jeg leve i troen på at det ikke blir avbrutt forsøk ihvertfall.

Hvilket tidspunkt på dagen setter dere sprøyten? Er det fast tid hver dag? Husker ikke fra sist:/

Back
Topp