~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Da har tanta pakket og jeg er klar for kontroll hos gyn om 5 dager!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var litt lenge.. Kanskje høre med klinikken ? Jeg hadde ikke noe unormal lang mens pga synarela . Står det at det er en bivirkning?Jeg er på dag 9 med mens og blør fortsatt.. Aldri vært så lenge med friskt blod før! Er det normalt? Er på dag 18 med synarela
Det var litt lenge.. Kanskje høre med klinikken ? Jeg hadde ikke noe unormal lang mens pga synarela . Står det at det er en bivirkning?

Uttak i går. 9 egg ut, 7 som kunne gjøres ICSI på, og i dag var det bare 2 som hadde blitt befruktet.
Planlegges tilbakesetting i morgen, men etter 5 uttak så kjenner jeg at jeg er veldig negativt innstilt på at dette kommer til å gå bra. Hadde virkelig troen på at ICSI skulle gjøre susen for oss, men den gang ei. Får bare håpe at det er gullegget blant de to som ligger der![]()
Takk for det, må bare ha troa på at iallefall ett klarer seg. Dersom begge overlever så går vi for begge, men tør liksom ikke håpe noe akkurat nå. Har vært så alt for mange skuffelser til nå. Skulle bare ønske man visste hva årsaken er til at det går galt hver gang.Så leit med bare to befruktet, skjønner at det er vanskelig å ha troa når du har en så lang historie bak deg.. Men jeg krysser fingrene hardt for at dere får innsett i morgen!! Får dere sette inn begge om de utvikler seg bra begge to?
Lykke til med oppstart. Håper dette gjør susen for deg. Har du hatt lang protokoll tidligere?Blir med dere her jeg! Tatt første spraydose i dag, så nå er vi endelig i gang igjenLenge til uttak enda da, skal gå på spray i tre uker, så kan hende jeg må flytte over til desember etterhvert!
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs.
Takk for det, må bare ha troa på at iallefall ett klarer seg. Dersom begge overlever så går vi for begge, men tør liksom ikke håpe noe akkurat nå. Har vært så alt for mange skuffelser til nå. Skulle bare ønske man visste hva årsaken er til at det går galt hver gang.

Så i stedet for innsett i morgen blir det innsett på mandag, i mellomtiden skal de dyrke alle til blasto for å se hvilket som er best. Er skikkelig overrasket på alle måter, ante ikke at Riksen dyrket til blasto overhodet!
Har noen andre vært borti det?Lykke til med oppstart. Håper dette gjør susen for deg. Har du hatt lang protokoll tidligere?
Nå har vi plutselig litt uventet medvind her ... Alle 9 egg er befruktet og henger med!!Så i stedet for innsett i morgen blir det innsett på mandag, i mellomtiden skal de dyrke alle til blasto for å se hvilket som er best. Er skikkelig overrasket på alle måter, ante ikke at Riksen dyrket til blasto overhodet!
Har noen andre vært borti det?
masse lykke til!Uttak i går. 9 egg ut, 7 som kunne gjøres ICSI på, og i dag var det bare 2 som hadde blitt befruktet.
Planlegges tilbakesetting i morgen, men etter 5 uttak så kjenner jeg at jeg er veldig negativt innstilt på at dette kommer til å gå bra. Hadde virkelig troen på at ICSI skulle gjøre susen for oss, men den gang ei. Får bare håpe at det er gullegget blant de to som ligger der![]()
Men ikke gi opp håpet! Man vet aldri når det går. Krysser alt for at du får innsett i morgen!Åh, hurra, det er jo superbra! Har ikke vært på Riksen, men har veldig veldig troa på blastodyrkningmasse lykke til!
Håper virkelig lang protokoll er det som skal til for deg!Åh, så gøy!!Nå har vi plutselig litt uventet medvind her ... Alle 9 egg er befruktet og henger med!!Så i stedet for innsett i morgen blir det innsett på mandag, i mellomtiden skal de dyrke alle til blasto for å se hvilket som er best. Er skikkelig overrasket på alle måter, ante ikke at Riksen dyrket til blasto overhodet!
Åh, så gøy!!Dette var jo kjempenyheter! Visste heller ikke at Riksen dyrket til blasto, så det var veldig kjekt å vite! Nyt helgen - og masse lykke til med innsett på mandag!
Skjønner godt at det er tungt å holde motet oppe nå, men håper for deg at det blir innsett av to gullegg!!Takk for det, må bare ha troa på at iallefall ett klarer seg. Dersom begge overlever så går vi for begge, men tør liksom ikke håpe noe akkurat nå. Har vært så alt for mange skuffelser til nå. Skulle bare ønske man visste hva årsaken er til at det går galt hver gang.
Godt å se deg i november-gruppa! Håper, håper, håper at lang protokoll gjør susen for dere!Takk!! Nei det er første gang med lang. Så håper virkelig det vil gjøre en forskjell for oss. Vil så gjerne komme til innsett i det minste, så vi kan få håp for at dette kan du funke en gang!
Åh, herlig!! Har hatt inntrykk av at Riksen så og si aldri dyrker til blasto, men ser ut til at de kommer til å dyrke de siste eskimoene våre til blasto også nå (etter innstendig ønske fra oss), så kanskje de er litt mer fleksible enn jeg har trodd!Nå har vi plutselig litt uventet medvind her ... Alle 9 egg er befruktet og henger med!!Så i stedet for innsett i morgen blir det innsett på mandag, i mellomtiden skal de dyrke alle til blasto for å se hvilket som er best. Er skikkelig overrasket på alle måter, ante ikke at Riksen dyrket til blasto overhodet!