November 2016

Tr idag :/

Kan overstimulering ta seg opp om man blir gravid? Fikk ohss sist gang, da fikk jeg ikke innsett. i går og i dag blir jeg liksom mer og mer stinn og vondt i magen... Bør jeg sjekke det, eller skal jeg vente til testdato? Er 11 dpo i dag...

Kan overstimulering ta seg opp om man blir gravid? Fikk ohss sist gang, da fikk jeg ikke innsett. i går og i dag blir jeg liksom mer og mer stinn og vondt i magen... Bør jeg sjekke det, eller skal jeg vente til testdato? Er 11 dpo i dag...

Det er nettopp det som skjer når du blir gravid ja. ohss blir verre av hcg, og hcg stiger jo som du vet med stor hastighet.
Krysser fingrene for at det er noe positivt på gang. Er nok verdt det selv om det kan føles litt ubehagelig :)
Heier masse på deg!

Tusen takk Avocado, synes dette er merkelige greier :) Men da smører jeg meg nok en gang med tålmodighet, og venter til mandag :) Men jeg tror ikke de var bekymret for ohss denne gangen, kan det være det allikevel?

Tusen takk Avocado, synes dette er merkelige greier :) Men da smører jeg meg nok en gang med tålmodighet, og venter til mandag :) Men jeg tror ikke de var bekymret for ohss denne gangen, kan det være det allikevel?

Det kan sikkert være at man kan få det i ettertid som følge av graviditet, så du får ringe klinikken om det blir virkelig ille.
En lett overstimulering som følge av hcg-stigning skal uansett ikke bety noe fare for deg :)

Så bra, du er god og ha
[emoji4] [emoji173]️ sist måtte jeg jo ta fragminsprøyter pga blodproppfare, men da drøyer jeg til mandag :)

Så bra, du er god og ha
[emoji4] [emoji173]️ sist måtte jeg jo ta fragminsprøyter pga blodproppfare, men da drøyer jeg til mandag :)

Har hørt om de som må få sprøyter etter at graviditeten tar seg opp, så verdt å følge med på!
Håper det du kjenner er bebis som flytter inn :)

2016-12-07 22.34.31.jpg

:happy093:happy093:happy093

Back
Topp