klem til dere som fikk negativ forsøk <3 føler med dere....
nå har jeg ruget i en uke...gått veldig fort denne gangen..jeg tenker svært lite på det... sikker fordi jeg forventer ikke at det går likevel...selv om dette blir 4 innsett, 3 av gangene har jeg til og med satt inn 2 egg om gangen og...
har dobbel sjanse denne gangen og...ligger et lite håp å slurer men med tanke på tidligere erfaring på frys så forvente ikke positiv test..selv om man håper...
kan heller bli positiv overrasket
flere rugere er nå enda? åssen går det med dere?
nå har jeg ruget i en uke...gått veldig fort denne gangen..jeg tenker svært lite på det... sikker fordi jeg forventer ikke at det går likevel...selv om dette blir 4 innsett, 3 av gangene har jeg til og med satt inn 2 egg om gangen og...
har dobbel sjanse denne gangen og...ligger et lite håp å slurer men med tanke på tidligere erfaring på frys så forvente ikke positiv test..selv om man håper...
kan heller bli positiv overrasket
flere rugere er nå enda? åssen går det med dere?
Har gått 8 dager på Puregon og 4 dager på Orgulatron (?). Jeg har ikke blitt kvalm, og egentlig ikke merket noe (bortsett fra pitte litt dårlig i magen), men i dag våknet jeg vanvittig svimmel! Da jeg åpnet øynene i morges snurret taket rundt og rundt. Er fortsatt helt "ustabil" i synet pga svimmelheten (men har bare vært våken 2 t ennå da). Andre som har opplevd det?
For jeg vet jo at jeg mest sannsynlig får uttak og innsett og dermed noen dager sykemld neste uke. Hva skal jeg si?? 
Så hva gjør man på slike avdelinger, kun fjerner cyster? Argh, for et unødvendig stressmoment